×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/02/11 - 09:30
  • بازدید : 1451
  • تعداد بازدید : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بررسی فرایندهای بیمارستانی در بازدید کارشناسان حوزه معاونت درمان از بیمارستان کودکان مفید

تیم کارشناسی حوزه معاونت درمان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه از بخش های مختلف بیمارستان کودکان مفید بازدید کردند

بررسی فرایندهای بیمارستانی در بازدید کارشناسان حوزه معاونت درمان از بیمارستان کودکان مفید

روابط عمومی معاونت درمان: تیم کارشناسی حوزه معاونت درمان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه از بخش های مختلف بیمارستان کودکان مفید بازدید کردند.

 

تیم کارشناسی به سرپرستی دکتر معززی معاون فنی معاونت درمان در بازدید از مرکز آموزشی پزشکی و درمانی کودکان مفید کلیه فرایندهای بیمارستان را مورد بررسی قرار دادند.

 

دکتر معززی هدف از بازدیدهای مذکور را بررسی وضعیت خدمات رسانی به مراجعین بیمارستان های تابعه دانشگاه عنوان کرد و افزود: این بازدیدها در شیفت صبح و با همراهی گروه های تخصصی هر قسمت از بیمارستان صورت می گیرد تا نقاط قوت و ضعف آن بیمارستان مورد بررسی قرار گیرد؛ و برای رفع مشکلات گام های موثر برداشته شود

 

دکتر نوربخش مدیر خدمات درمانی و تعالی بالینی و بیمارستانی این معاونت نیز یکی از اهداف بازدیدهای نظارتی این معاونت را تعامل بیشتر کارشناسان حوزه درمان با پرسنل بیمارستان ها عنوان کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با بازرسی ها و انجام مشاوره های دقیق و دریافت نظرات و راهکارهای کارشناسان بیمارستانی بتوانیم گام های موثرتری را در افزایش رضایتمندی شهروندان و ارائه خدمات درمانی برداریم.

 

در خاتمه بازدید، در نشست هیات ویژه اعزامی معاونت درمان و مسئولان بیمارستان، نتیجه بازدید از بخش ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 61327
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست