×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/08/07 - 15:10
  • بازدید : 1770
  • تعداد بازدید : 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بررسی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان دماوند با حضور معاونین درمان، بهداشت و توسعه دانشگاه / دانشگاه در توسعه خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان های تابعه دانشگاه جدی است

تیمی متشکل از دکتر میرهاشمی معاون درمان، دکتر عرشی معاون امور بهداشتی و دکتر شهرامی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه مدیران و کارشناسان ستادی از ستاد شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان‌های شهرستان دماوند بازدید کردند

بررسی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان دماوند با حضور معاونین درمان، بهداشت و توسعه دانشگاه

روابط عمومی معاونت درمان: تیمی متشکل از دکتر میرهاشمی معاون درمان، دکتر عرشی معاون امور بهداشتی و دکتر شهرامی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه مدیران و کارشناسان ستادی از ستاد شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان‌های شهرستان دماوند بازدید کردند.

 

در ابتدای بازدید در نشستی که در شبکه بهداشت و درمان تشکیل شد؛ دکتر آسیایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند به ارائه گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان شهرستان و اقدامات انجام شده در این زمینه بخصوص دو بیمارستان این شهرستان پرداخت.

 

سپس تیم پایشگر با حضور در بیمارستان در حال بازسازی حضرت فاطمه (س) از قسمت‌های مختلف این بیمارستان بازدید به عمل آورده و به بررسی وضعیت این بیمارستان پرداختند.

 

بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند، مقصد بعدی معاونین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بود؛ که در طی جلسه ای که در این بیمارستان برگزار شد، آمار و اطلاعات وضعیت بیمه های طرف قرارداد و هزینه های این بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

 

در پایان با حضور مجدد در شبکه بهداشت و درمان دماوند، طی جلسه ای نتایج کلی این بازدید، بویژه موضوع بیمارستان حضرت فاطمه (س) مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 دکتر میرهاشمی معاون درمان دانشگاه در حاشیه این نشست با اشاره به جمعیت بالای 5 میلیون نفری و گستردگی جغرافیایی دانشگاه گفت: امروز رئیس و مدیران بالادستی دانشگاه دریافته اند که یکی از بهترین راهبردهای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی شهر تهران، بهبود وضعیت خدمت رسانی در شهرستان های تابعه دانشگاه است.

 

معاون درمان دانشگاه افزود: با توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان های تهران و کاهش نیاز مراجعه مردم عزیز و همچنین ارجاع بیمار توسط بیمارستان های تحت پوشش به تهران، نقش مهمی در تحقق اهداف دانشگاه و افزایش رضایتمندی شهروندان عزیز تهرانی ما دارد، و دانشگاه و در تحقق این مهم جدی است.

 

وی در خاتمه با اشاره به تلاش های معاونت درمان در این اقدام، تلاش و پیگیری را در تحقق اهداف بسیار مهم و حیاتی دانست و خاطرنشان کرد: یکدست صدا ندارد؛ و از این رو آنچه که عامل مهمی در تسریع رسیدن به اهداف می شود، همراهی همه جانبه معاونین و مدیران مرتبط با یکدیگر است.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 53462
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست