×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/04/30 - 11:38
  • بازدید : 1542
  • تعداد بازدید : 24
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بررسی وضعیت حوزه های هفتمین انتخابات نظام پزشکی شهرستان های تابعه توسط معاون درمان دانشگاه

هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی کشور و استان تهران که در روز جمعه 30 تیرماه با حضور جامعه پزشکی برگزار شد، دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه با حضور در مراکز اخذ رای گیری از نزدیک در روند جریان انتخابات قرار گرفت

بررسی وضعیت حوزه های هفتمین انتخابات نظام پزشکی شهرستان های تابعه توسط معاون درمان دانشگاه

روابط عمومی معاونت درمان: هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی کشور و استان تهران که در روز جمعه 30 تیرماه با حضور جامعه پزشکی برگزار شد، دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه با حضور در مراکز اخذ رای گیری از نزدیک در روند جریان انتخابات قرار گرفت.

 

دکتر رضایی مشاور معاون درمان و دکتر جنتی سرپرست مدیریت نظارت و اعتباربخشی که در این بازدید معاون درمان را همراهی می کردند، از حوزه های انتخابی شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های قرچک، ورامین، پاکدشت و پردیس بازدید کردند.

 

دکتر رحمانی در این بازدیدها بر نقش انتخابات نظام پزشکی بعنوان یک بازوی قوی برای جامعه پزشکی تاکید کرد، و انتخاب افراد دلسوز و کاردان و مشارکت فعال همکاران را لازمه این مهم خواند.

 

معاون درمان دانشگاه در این بازدید با بررسی وضعیت خدمت رسانی به رای دهندگان، از زحمات کادر فعال حوزه های انتخاباتی و حضور پررنگ جامعه پزشکی تشکر و قدردانی کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 49110
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست