×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/04/13 - 13:35
  • بازدید : 1436
  • تعداد بازدید : 14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری اولین نشست شورای هماهنگی بیمه در معاونت درمان / حل مشکلات موجود بیمه ها با حوزه درمان با پیگیری دوطرف امکان پذیر است

اولین نشست شورای هماهنگی بیمه با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه و دکتر سلام زاده معاون غذا و دارو دانشگاه در روز شنبه 12 تیرماه در معاونت درمان برگزار شد.

برگزاری اولین نشست شورای هماهنگی بیمه در معاونت درمان

روابط عمومی معاونت درمان: اولین نشست شورای هماهنگی بیمه با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه و دکتر سلام زاده معاون غذا و دارو دانشگاه در روز شنبه 12 تیرماه در معاونت درمان برگزار شد.

 

در این نشست که نمایندگان بيمه های سلامت و نیروهای مسلح، دکتر ملاجعفری سرپرست اداره اقتصاد درمان و استاندارد فن آوری سلامت، دکتر حاجی قاسمعلی مسئول خدمات درمانی و بیمارستانیحضور داشتند، پیرامون مسائل و ابهامات بیمارستان های دانشگاه با نمایندگان بیمه و موراد مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

 دکتر رحمانی با تاکید بر اهمیت هماهنگی بیمه ها و حوزه درمان در رشد و ارتقاء خدمات به مراجعین بخش های درمانی تابعه دانشگاه، خاطر نشان کرد: برای حل مشکلات موجود علاوه بر پیگیری های دانشگاه، بیمه های پایه نیز باید برای حل شدن مسائل موجود اقدامات لازم را انجام دهند.

 

در خاتمه نشست مقرر شد در خصوص بررسی و توضیح افزایش فرانشیز، پرداخت حق ویزیت به متخصصین پزشکی اجتماعی و طب سالمندان و پرداخت کای دوم در خدمات استندبای جراحی و بیهوشی در بخش آنژیوگرافی، مکاتبه های لازم با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد بیمه های پایه انجام شود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 33570
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست