×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/08/01 - 10:34
  • بازدید : 626
  • تعداد بازدید : 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری جلسه آموزشی و هم اندیشی ارزیابان اعتباربخشی / نقش ارزیابان در ارتقاء سطح آگاهی و انگیزشی کارکنان بیمارستان ها برای پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی بسیار مهم است

دکتر هاشمی معاون فنی معاونت درمان دانشگاه در نشست هم اندیشی ارزیابان اعتباربخشی با تشکر از زحمات ارزیابان و کارشناسان اعتباربخشی، نقش ایشان را در ارتقاء کیفیت، حفظ و ارتقاء ایمنی خدمات بیمارستانی مهم خواند

برگزاری جلسه آموزشی و هم اندیشی ارزیابان اعتباربخشی

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر هاشمی معاون فنی معاونت درمان دانشگاه در نشست هم اندیشی ارزیابان اعتباربخشی با تشکر از زحمات ارزیابان و کارشناسان اعتباربخشی، نقش ایشان را در ارتقاء کیفیت، حفظ و ارتقاء ایمنی خدمات بیمارستانی مهم خواند.

 

وی با تاکید بر بهره گیری از نتایج اعتباربخشی و تلاش های انجام شده، شناسایی چالش های موجود و رفع آنها را ابزاری مناسب برای افزایش رضایتمندی بیماران و ارتقاء کیفیت خدمات دانست.

 

دکتر هاشمی خاطرنشان کرد:  با ارائه آموزش های کاربردی برای پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی در بیمارستان های تحت پوشش باید حرکت کرد. ولی نباید از این نکته غافل شد که پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی نیازمند عزم جدی همه ارزیابان، مدیران و کارکنان بیمارستان است.

 

در این جلسه که دکتر داوری سرپرست مدیریت نظارت واعتباربخشی و کارشناسان و ارزیابان اعتباربخشی ستاد معاونت درمان و بیمارستانهای دانشگاهی حضور داشتند، آقای بهادرخان سرپرست اداره اعتباربخشی ضمن ارائه گزارشی در خصوص اجرای موفقیت آمیز دور اول ارزیابی های ادواری اعتباربخشی تمامی بیمارستانهای تحت پوشش از اوایل اردیبهشت ماه لغایت اوائل مهرماه  سال 97، از همکاری صمیمانه و ارزشمند تمامی ارزیابان اعتباربخشی در طول این مدت تشکر و قدردانی کرد.

 

سرپرست اداره اعتباربخشی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی کاربردی توسط اداره اعتباربخشی معاونت درمان، بر نقش موثر ارزیابان در ایجاد دیدگاهی مثبت و انگیزشی برای ارتقاء سطح آگاهی کارکنان بیمارستان ها در جهت پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی تاکید کرد.

 

 وی با اشاره به افزایش سنجه های ارزیابی نسبت به دور اول، افزود: بارگذاری امتیازات دور اول در سامانه ملی اعتباربخشی انجام شده است. و نوبت دوم ارزیابی های اعتباربخشی در اواسط  آبان ماه سال جاری آغاز می شود.

 

گفتنی است در این نشست، اهداف آموزشی سنجه های ادواری، یکسان سازی تصمیمات و نحوه ارزیابی استانداردهای مربوطه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. و همه ارزیابان نظرات و پیشنهادات خود را برای ارتقاء فرایند ارزیابی ارائه کردند.

 

در خاتمه با ارائه تقدیرنامه معاون درمان، از همه کارشناسانی که در فرایند ارزیابی ادواری مشارکت داشتند تشکر وقدردانی بعمل آمد. 

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 69286
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست