×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/07/29 - 15:32
  • بازدید : 1663
  • تعداد بازدید : 16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری جلسه توجیهی نصب وراه اندازی سیستم نوبت دهی یکپارچه در بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه

جلسه توجیهی نصب و راه اندازی سیستم نوبت دهی یکپارچه در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه در معاونت درمان برگزار شد

برگزاری جلسه توجیهی نصب وراه اندازی سیستم نوبت دهی یکپارچه در بیمارستانهای

روابط عمومی معاونت درمان: جلسه توجیهی نصب و راه اندازی سیستم نوبت دهی یکپارچه در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه با حضور دکتر حاجی قاسمعلی مدیر خدمات درمانی و تعالی بالینی و بیمارستانی، دکتر ملاجعفری مدیر اقتصاد درمان و آمار، مهندس ابراهیمی از معاونت فناوری و اطلاعات دانشگاه، مدیران و مسئولینIT، مسئولین مدارک پزشکی بیمارستانها و اعضاء هیات مدیره شرکت منتخب در این معاونت برگزار شد.

 

دکتر حاجی قاسمعلی در این نشست با اشاره به آغاز اجرای پروژه نصب سیستم یکپارچه نوبت دهی در بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه شهید بهشتی با مصوبه هیات رئیسه دانشگاه درانتهای سال 95، به بیان توضیحاتی پیرامون نرم افزار نوبت دهی، الزامات جهت نصب و تعهدات شرکت و بیمارستان ها پرداخت.

 

وی افزود: پس از انجام مراحل مختلف بازدید وکارشناسی های لازم برای انتخاب شرکت برتر در این زمینه و اخذ تاییدیه های مورد نیاز از حراست دانشگاه، اداره حقوقی و... در نهایت یک شرکت بعنوان شرکت منتخب آماده راه اندازی سیستم فوق در بیمارستان های دانشگاه شد.

 

مهندس ابراهیمی نیز در ادامه، افزایش رضایتمندی بیماران و ایجاد عدالت در دسترسی بیماران به بهترین نوع خدمات را از جمله اهداف این برنامه عنوان کرد؛ و از زحمات و تلاش های حوزه معاونت درمان با تمام مشکلات آن تشکر و قدردانی کرد.

 

گفتنی است مهندسین شرکت منتخب ضمن ارائه توضیحات مبسوطی در خصوص شرایط نصب و راه اندازی سیستم دربیمارستانها، به سوالات حضار دراین خصوص پاسخ دادند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 53053
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست