×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/09/20 - 10:27
  • بازدید : 1537
  • تعداد بازدید : 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری جلسه مدیران پرستاری و نمایندگان دانشکده پرستاری و مامایی در معاونت درمان دانشگاه

جلسه مدیران پرستاری و نمایندگان دانشکده پرستاری و مامایی با حضور دکتر عظیمی مدیر پرستاری دانشگاه در روز شنبه 18 آذر ماه در این معاونت برگزار شد

برگزاری جلسه مدیران پرستاری و نمایندگان دانشکده پرستاری و مامایی در معاونت درمان دانشگاه

روابط عمومی معاونت درمان: جلسه مدیران پرستاری و نمایندگان دانشکده پرستاری و مامایی با حضور دکتر عظیمی  مدیر پرستاری دانشگاه در روز شنبه 18 آذر ماه در این معاونت برگزار شد.

 

در این نشست که دکتر اسماعیلی معاون آموزشی، دکتر محتشمی و نادری از دانشکده پرستاری و مامایی نیز حضور داشتند؛ مدیران پرستاری به بیان مشکلات موجود در رابطه با آموزش دانشجویان پرستاری و مامایی در مراکز خود از قبیل تعداد کم مربی و اساتید بالینی، نداشتن پاویون به نسبت دانشجو، کنترل ورود و خروج دانشجو و ...  پرداختند.

 

 در ادامه پس از پاسخ به سوالات و پیگیری مشکلات و رفع نواقص توسط مسئولین ذی ربط؛ دکتر عظیمی با اشاره به انجام اعتبار بخشی داخلی مراکز، از مدیران پرستاری خواست که اشکالات شناسایی شده را تا زمان اعتبار بخشی رسمی مرتفع کنند.

 

 وی همچنین آموزش کلیه پرستاران شاغل در ICU،  شرکت آنها در دوره های ICUو کسب حد نصاب نمره مورد نظر را الزامی دانست.و بر ضرورت توجه به ارتقا ایمنی در مراکز، شناسایی کمبودهای تجهیزاتی و وسایل تامین کننده ایمنی بیمار و پرسنل و تامین آنها، بعنوان وظایف مدیران پرستاری تاکید کرد.

 

در خاتمه گزارشی از عملکرد پرستاران در بخشهای ICUبه تفکیک موارد ارزیابی شده توسط کارشناسان مدیریت پرستاری ارائه شد و نقاط ضعف و قابل بهبود مطرح گردید.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 55380
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست