×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/08/21 - 11:10
  • بازدید : 1335
  • تعداد بازدید : 42
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری سومین نشست مسئولین بیمه و درآمد بیمارستان های دانشگاهی با شرکت های بیمه پایه در معاونت درمان

سومین نشست مسئولين بيمه و درآمد بيمارستان هاي تابعه، كارشناسان معاونت درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با شرکت های بيمه پايه در روز شنبه 20 آبان ماه در این معاونت برگزار شد

برگزاری سومین نشست مسئولین بیمه و درآمد بیمارستان های دانشگاهی با شرکت های بیمه پایه

روابط عمومی معاونت درمان: سومین نشست مسئولين بيمه و درآمد بيمارستان هاي تابعه، كارشناسان معاونت درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با شرکت های بيمه پايه در روز شنبه 20 آبان ماه در این معاونت برگزار شد.

 

در این نشست که کارشناسان مدیریت اقتصاد درمان و آمار، مسئولین بیمه گری بیمارستان ها و نمایندگان بیمه های تامين اجتماعي، سلامت و نیروهای مسلح حضور داشتند، پیرامون مسائل و ابهامات بيمارستان های دانشگاه در حوزه بيمه ها و کسورات اعمال شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت؛ و راه حلهایی برای برخی از مسائل مطرح شده ارائه گردید.

 

در خاتمه مقرر شد بیمه های پایه مکاتبات لازم در خصوص مواردی از قبیل نحوه پرداخت هزینه خدمات و لوازم مصرفی اعمال جراحی EVARوTEVARبا توجه به در تعهد بودن در کتاب ارزش نسبی خدمات ویرایش سوم، پرداخت خدمات کلینیک درد PAIN))که توسط متخصصین بیهوشی انجام می شود.

 

 همچنین حضور نمایندگان در بیمارستان ها و رسیدگی به موقع به پرونده های بیماران بستری را انجام داده و نتیجه را به این معاونت اعلام نمایند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 54119
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست