×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/12/06 - 10:12
  • بازدید : 1538
  • تعداد بازدید : 19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری سیزدهمین کمیته دانشگاهی ترویج زایمان طبیعی با حضور سرپرست معاونت درمان دانشگاه

سیزدهمین کمیته دانشگاهی ترویج زایمان طبیعی با حضور دکتر میرهاشمی سرپرست معاونت درمان دانشگاه تشکیل شد

برگزاری سیزدهمین کمیته دانشگاهی ترویج زایمان طبیعی با حضور سرپرست معاونت درمان دانشگاه

روابط عمومی معاونت درمان: سیزدهمین کمیته دانشگاهی ترویج زایمان طبیعی با حضور دکتر میرهاشمی سرپرست معاونت درمان دانشگاه در روز شنبه 5 اسفند ماه تشکیل شد.

 

کمیته مذکور با حضور دکتر اهدایی وند مدیر گروه بهداشت خانواده، عقیقی رئیس اداره مامایی، خورشیدی کارشناس مسئول برنامه ترویج و مدیران و روسای بیمارستانی و ماما مسئولین بخش های زنان مراکز خصوصی تحت پوشش دانشگاه در این معاونت برگزار شد.

 

دکترمیر هاشمی در ابتدا با بیان مطالبی پیرامون اهمیت برنامه ترویج زایمان در طرح تحول سلامت،با تاکید بر بکارگیری از نیرو و توان بخش خصوصی در اجرای بهینه طرح، خواستار  مشارکت سایر ارگانها در فرهنگسازی عمومی برای ترویج زایمان طبیعی شد.

 

رئیس اداره مامایی نیز گفت: کاهش درصد سزارین در مراکز،  بهبود وضعیت دانشگاه در سطح کشور و بیمارستانها از نظر اجرای سیاست های طرح تحول و موفقیت های دانشگاه در بهسازی  های بلوک زایمان و تجهیز اتاق های تک نفره زایمانی از برنامه های حوزه سلامت این معاونت است، که تلاش همه فعالان در این عرصه را می طلبد.

 

سپس مدیران و روسای بیمارستانها بر مشکلات بخش های درمانی در مورد مشکلات اجرای بهینه کاهش سزارین و برنامه ترویج زایمان  اشاره نمودند

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 58722
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست