×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/05/07 - 10:25
  • بازدید : 1814
  • تعداد بازدید : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری شورای مدیران معاونت درمان دانشگاه / نشانه رشد تولید علمی رضایتمندی بیماران از خدمات علمی است

شورای مدیران معاونت درمان با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه و مدیران ستادی این معاونت در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

 نشانه رشد تولید علمی رضایتمندی بیماران از خدمات علمی است

روابط عمومی معاونت درمان: شورای مدیران معاونت درمان با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه و مدیران ستادی این معاونت در روز چهارشنبه 6 مرداد ماه در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

 

دکتر رحمانی در این نشست رعایت استانداردها و توجه به نکته های بهداشتی و درمانی در اقدامات درمانی را مهم خواند و افزود: بروز برخی مشکلات درمانی در بیمارستان ها به دلیل همین بی توجهی به نکاتی و استانداردهایی است که در ذهن برخی از کارکنان کوچک شمرده می شود.

 

معاون درمان دانشگاه تدوین بسته های آموزشی ویژه کارکنان را در اولویت کاری مدیران بیمارستانی و ستادی دانست و خاطر نشان کرد: تولید علم با افزایش مقالات علمی بسیار خوب است ولی نشانه رشد تولید علمی رضایتمندی بیماران از خدمات علمی است و تلاش در این حوزه باید در صدر توجهات قرار گیرد.

 

وی بر ممارست و تکرار دوره های آموزشی در زمانبندی های کوتاه مدت تاکید کرد و توجه به این نکته را از اولویت های کاری مدیران و حوزه درمان دانست.

 

گفتنی است در این نشست پس از ارائه گزارشی از عملکرد هفتگی توسط مدیران حوزه معاونت درمان، پیرامون واگذاری بخش های بیمارستانی، تدوین برنامه های آموزشی و برخی از موضوعات مرتبط بحث و گفتگو انجام شد.

 

در خاتمه این نشست ابلاغ حکم مدیر خدمات درمانی و تعالی بالینی و بیمارستانی توسط دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه تقدیم دکتر داود حاجی قاسمعلی شد

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 34424
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست