×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/04/22 - 19:09
  • بازدید : 1059
  • تعداد بازدید : 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری شورای معاونین درمان مراکز پزشکی آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه با حضور معاون درمان دانشگاه

نشست معاونین درمان مراکز پزشکی آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه با حضور دکتر خسرو رحمانی معاون درمان دانشگاه در روز سه شنبه 22 تیرماه در معاونت درمان برگزار شد

برگزاری شورای معاونین درمان مراکز پزشکی آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه با حضور معاون درمان دانشگاه

روابط عمومی معاونت درمان: نشست معاونین درمان مراکز پزشکی آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه با حضور دکتر خسرو رحمانی معاون درمان دانشگاه در روز سه شنبه 22 تیرماه در معاونت درمان برگزار شد.

 

دکتر رحمانی ضمن بیان مطالبی پیرامون وظایف معاونین درمان بیمارستان ها، نقش معاونین درمان در کاهش خطاهای پزشکی و ارتقاء سطح خدمات درمانی به بیماران بستری را مهم خواند و خاطرنشان کرد: رعایت و توجه به مسایل ایمنی در کلیه فرایندهای درمان باید یکی از اولویت های کاری معاونین درمان قرار گیرد.

 

معاون درمان دانشگاه مهمترین مساله در کنترل ایمنی بیمار و جلوگیری از آسیب دیدگی بیماران در طول مدت درمان را مساله آموزش پرسنل دانست و بر لزوم تشکیل کلاس های مدون و موثر تاکید کرد.

 

در این نشست پس از بحث و بررسی مطالب مطرح شده مقرر شد کلیه موارد مرگ زیر 50 سال به تشخیص بیمارستان در ظرف کمتر از 24 ساعت از زمان وقوع به این معاونت ارسال شود.

همچنین مقرر شد کلیه رضایت های شخصی بیماران به امضاء سوپروایزر کشیک بیمارستان برسد و تا جاییکه امکار دارد از این امر اجتناب شود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 33884
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست