×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/07/07 - 09:27
  • بازدید : 1693
  • تعداد بازدید : 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری شورای معاونین درمان مراکز پزشکی آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه / برای تغییر ساختارهای سنتی باید از ایده های نو حمایت کرد

نشست معاونین درمان مراکز پزشکی آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه با حضور دکتر خسرو رحمانی معاون درمان دانشگاه در روز سه شنبه 6 مهرماه در معاونت درمان برگزار شد

برگزاری شورای معاونین درمان مراکز پزشکی آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه

روابط عمومی معاونت درمان: نشست معاونین درمان مراکز پزشکی آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه با حضور دکتر خسرو رحمانی معاون درمان دانشگاه در روز سه شنبه 6 مهرماه در معاونت درمان برگزار شد.

 

دکتر لیدا فدایی زاده از مرکز تحقیقات مراقبت های پزشکی از راه دور و پروژه مپاد که در بیمارستان مسیح دانشوری مستقر می باشد، در ابتدای نشست پیرامون فعالیت های صورت گرفته از سال 88 در زمینه استقرار سامانه tele medicineدر حوزه دانشگاه و مشکلات موجود در زمینه فراگیر شدن آن در کلیه بیمارستان های تابعه به بیان مطالبی پرداخت.

 

پس از بحث و بررسی و بیان راهکارها در زمینه رفع مشکلات tele medicine، کارشناس یکی از شرکت های فعال در حوزه سامنه های الکترونیکی درخصوص سیستم چگونگی عملکرد سامانه های سیستم رسیدگی به شکایات و نمونه یی از فعالیت های صورت گرفته در برخی از بیمارستان های خصوصی مطالبی را عنوان کرد.

 

دکتر بهروز هاشمی بازرس ویژه معاون درمان و دکتر حاجی قاسمعلی مدیر خدمات درمانی و تعالی بالینی معاونت درمان در ادامه، گزارشی از بازرسی های انجام شده از بیمارستان ها تابعه در طول یکماه گذشته ارائه کردند.

 

دکتر رحمانی در این نشست ضمن بیان مطالبی درخصوص افتتاح مرکز جامع خدمات ژنتیک دانشگاه و خدمات این مرکز و تاکید بر لزوم بهره گیری از خدمات این مرکز، نقش سامانه های ارتباطی نوین همچون سامانه tele medicineو سامانه رسیدگی به شکایات را بر روند تصمیم گیری های مدیریتی و مشاوره های پزشکی مهم خواند.

 

معاون درمان دانشگاه افزود: اقداماتی که توسط چهره ها و مراکز علمی دانشگاه  با صرف هزینه های مالی و علمی برای رشد و ارتقاء خدمات حوزه سلامت اجرایی شده اند، تا زمانیکه در اجرا حمایت نشوند مشکلات حل نمی شود و ساختارهای سنتی تغییری نخواهد کرد.

 

دکتر معززی معاون فنی معاونت درمان نیز در خاتمه با اشاره به نتایج بازرسی های انجام شده از سوی این معاونت، ضمن تلاش معاونین درمان بر رفع مشکلات موجود در بخش های اورژانس، خواستار نظارت بر ورود دقیق اطلاعات پرونده بیماران و پیگیری ارسال به موقع و دقیق اسناد به شرکت های بیمه گر شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 36692
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست