×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/05/16 - 10:33
  • بازدید : 1292
  • تعداد بازدید : 33
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری کلاس آموزشي اصول كنترل عفونت در واحدهاي آندوسكوپي و برونكوسكوپي در معاونت درمان

كلاس آموزشي اصول كنترل عفونت در واحدهاي آندوسكوپي و برونكوسكوپي با حضور سرپرستاران این واحدها در مراکز تابعه دانشگاهی در روز چهارشنبه 13 مردادماه توسط اداره پرستاری این معاونت تشكيل شد.

برگزاری کلاس آموزشي اصول كنترل عفونت در واحدهاي آندوسكوپي و  برونكوسكوپي در معاونت درمان

روابط عمومی معاونت درمان: كلاس آموزشي اصول كنترل عفونت در واحدهاي آندوسكوپي و برونكوسكوپي با حضور سرپرستاران این واحدها در مراکز تابعه دانشگاهی در روز چهارشنبه 13 مردادماه توسط اداره پرستاری این معاونت تشكيل شد.

 

این کلاس با هدف بازآموزی و تاکید بر رعايت اصول كنترل عفونت هاي بيمارستاني در كليه بخش هاي بيمارستان ها مخصوصاً بخش هاي پرخطر، پیشگیری از انتقال عفونت يا عوارض ناخواسته در بيماران و كاركنان واحدهاي آندوسكوپي با رعايت جدي اصول احتياطات استاندارد، شستشو، ضد عفوني، خشك كردن و انبار كردن صحيح آندوسكوپ، نظافت صحيح محيط و آموزش صحيح كاركنان شاغل در اين واحدها برگزار شد.

 

در اين كلاس ضمن تاکید بر نحوه شستشوي صحيح انواع آندوسكوپ (مراحل پيش شستشو، شستشو، ضد عفوني، خشك كردن و انبار كردن)، ‌چالش هاي مراكز تابعه در واحدهاي آندوسكوپي مورد بحث و تبادل نظرقرار گرفت.

 

 گفتنی است تعداد 11 واحد آندوسكوپي و برونكوسكوپي در مجموعه مراكز دولتي تابعه دانشگاه در حال خدمت رساني به بيماران گوارشي و تنفسي مي باشند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 34642
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست