×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/05/21 - 07:17
  • بازدید : 291
  • تعداد بازدید : 281
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
قابل توجه پزشکان و مراکز درمانی :

برگزاری کنفرانس آشنایی پزشکان با نحوه تکمیل صحیح گواهی فوت

کنفرانس علمی یک روز با عنوان آشنایی پزشکان با نحوه تکمیل صحیح گواهی فوت با امتیاز بازآموزی برگزار می شود

شرکت در کنفرانس آشنایی پزشکان با نحوه تکمیل صحیح گواهی فوت برای کلیه پزشکان شاغل در بخش خصوصی و دولتی با نمره بازآموزی 5/2 امتیاز، آزاد است

کنفرانس آشنایی پزشکان با نحوه تکمیل صحیح گواهی فوت

کنفرانس علمی یک روز با عنوان آشنایی پزشکان با نحوه تکمیل صحیح گواهی فوت با امتیاز بازآموزی برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، کنفرانس مذکور در راستای اجرایی سازی نظام ثبت و طبقه بندی علل مرگ شهر تهران، در روز چهارشنبه ۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

 

متقاضیان به شرکت در این کنفرانس علمی می‌بایست در سامانه آموزش مداوم وزارت بهداشت به آدرس WWW. ircme. ir ثبت نام نمایند.

 

شرکت در کنفرانس آشنایی پزشکان با نحوه تکمیل صحیح گواهی فوت برای کلیه پزشکان شاغل در بخش خصوصی و دولتی با نمره بازآموزی ۵/۲ امتیاز، آزاد است.

 

گفتنی است نحوه پرداخت هزینه صرفا از طریق مدیریت اعتبار مالی در سایت مذکور و گزینه افزایش اعتبار مالی بصورت آنلاین و صدور فیش پرداختی خواهد بود.

 

شایان ذکر است پرداخت هزینه فقط اعتبار مالی متقاضی را در پنل مجری افزایش می‌دهد و به معنای ثبت نام فرد در برنامه مذکور نمی‌باشد؛ بنابراین متقاضیان محترم می‌بایست پس از اطمینان از شارژ اعتبار مالی خود در مرکز مجری، مجددا برای ثبت نام اقدام کنند.

 

همچنین کنفرانس آشنایی پزشکان با نحوه تکمیل صحیح گواهی فوت در اول شهریور ماه از ساعت ۸:۱۵ الی ۱۲:۴۵ در دانشگاه علوم پزشکی تهران به آدرس: بلوار کشاورز، ابتدای خیابان قدس، ساختمان مرکزی دانشگاه، سالن G6 برگزار می‌شود.

 

متقاضیان و مشمولین شرکت در این کنفرانس علمی، در صورت هرگونه مشکل و سوال می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۶۳۴۵۳۳۲۴ – کارشناس برنامه ثبت و طبقه بندی علل مرگ و میر، خانم لک، تماس بگیرند.

  • گروه خبری : عمومی در حوزه درمان
  • کد خبر : 130180
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست