×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/05/15 - 07:45
  • بازدید : 186
  • تعداد بازدید : 176
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور متخصصین و کارشناسان تغذیه بیمارستان ها :

برگزاری کنفرانس علمی رژیم درمانی در بیماری های متابولیک کودکان و صرع مقاوم به درمان

تکمیل فرم ارزیابی تخصصی تغذیه ای، بررسی و مدیریت تغذیه ای موارد سوء تغذیه کودکان و انجام خدمات مشاوره تغذیه جهت کودکان بستری در بیمارستان هاT با توجه به حساسیت این گروه سنی از وظایف مهم و خطیر کارشناسان تغذیه مراکز تحت پوشش است

کنفرانس علمی رژیم درمانی در بیماری های متابولیک کودکان و صرع مقاوم به درمان

کنفرانس علمی یک روزه با عنوان «رژیم درمانی در بیماری‌های متابولیک کودکان و صرع مقاوم به درمان» به همت واحد تغذیه بالینی معاونت درمان و با همکاری بیمارستان کودکان مفید   در تالار اجتماعات این مرکز برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، کنفرانس ۷ ساعته آموزشی مذکور با حضور ۷۰ نفر از کارشناسان تغذیه مراکز تحت پوشش دانشگاه تشکیل شد.

 

در این کنفرانس که دکتر غزاله اسلامیان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مریم بهشتی کارشناس ارشد تغذیه بیمارستان کودکان مفید بعنوان مدرس حضور داشتند، آموزش‌های لازم درخصوص تغذیه در بیماری‌های متابولیکی فنیل کتون اوری (PKU) و شربت افرا (MSUD) و رژیم کتوژنیک و جانشین‌های آن به همراه حل موارد مختلف ارائه شد.

 

در ادامه فاطمه اورعی کارشناس تغذیه بالینی معاونت درمان، با توجه به اهمیت و ضرورت تغذیه مناسب در گروه سنی کودکان خصوصا کودکان بستری در بیمارستان ها، مشاوره و رژیم درمانی این گروه سنی را طبق ضوابط بخش تغذیه  وزارت بهداشت و سنجه‌های اعتباربخشی بسیار مهم و ضروری دانست.

 

در حاشیه این جلسه آموزشی، دکتر شهریار جانبازی سرپرست مدیرت خدمات بیمارستانی، بر تلاش واحد تغذیه بالینی معاونت درمان درجهت توانمند سازی و ارتقاء سطح علمی کارشناسان تغذیه مراکز تحت پوشش تاکید کرد.

 

سرپرست مدیریت خدمات بیمارستانی، تکمیل فرم ارزیابی تخصصی تغذیه ای، بررسی و مدیریت تغذیه‌ایموارد سوء تغذیه کودکان و انجام خدمات مشاوره تغذیه جهت کودکان بستری در بیمارستان‌ها را با توجه به حساسیت این گروه سنی از وظایف مهم و خطیر کارشناسان تغذیه مراکز تحت پوشش عنوان کرد.  

 

گفتنی است کنفرانس علمی یک روزه با عنوان «رژیم درمانی در بیماری‌های متابولیک کودکان و صرع مقاوم به درمان» در روز دوشنبه ۹ مردادماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

  • گروه خبری : عمومی در حوزه درمان
  • کد خبر : 129954
کلید واژه

تصویر

کنفرانس علمی رژیم درمانی در بیماری های متابولیک کودکان و صرع مقاوم به درمان کنفرانس علمی رژیم درمانی در بیماری های متابولیک کودکان و صرع مقاوم به درمان کنفرانس علمی رژیم درمانی در بیماری های متابولیک کودکان و صرع مقاوم به درمان

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست