×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/10/05 - 15:17
  • بازدید : 1396
  • تعداد بازدید : 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری درس آموخته های زلزله کرمانشاه همزمان با همایش روز ملی ایمنی در برابر زلزله مقارن با سالگرد زلزله اندوهبار بم

امروز سیزدهمین سالگرد زلزله اندوهبار بم است؛ زلزله یی که در بامداد 5 دی ماه 1382 بوقوع پیوست و 26 هزار و 271 کشته بر جای گذاشت. به همین مناسبت پنجم دی ماه هر سال روز ایمنی در برابر زلزله، سیل، طوفان، خشکسالی و شناسایی عوامل پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از آن خصوصاً تلفات جانی و گسترش فرهنگ ایمنی در جامعه نامیده شد

برگزاری  درس آموخته های زلزله کرمانشاه همزمان با همایش روز ملی ایمنی در برابر زلزله

روابط عمومی معاونت درمان: امروز سیزدهمین سالگرد زلزله اندوهبار بم است؛ زلزله یی که در بامداد 5 دی ماه 1382 بوقوع پیوست و 26 هزار و 271 کشته بر جای گذاشت. به همین مناسبت پنجم دی ماه هر سال روز ایمنی در برابر زلزله، سیل، طوفان، خشکسالی و شناسایی عوامل پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از آن خصوصاً تلفات جانی و گسترش فرهنگ ایمنی در جامعه نامیده شد.

 

همایش روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با حضور دکتر حریرچی قائم مقام و سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت  وزارت بهداشت، دکتر کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور، و فعالان مرتبط با حوزه های اورژانس و ایمنی کشور در سالن همایش های الجواد وزارت بهداشت تشکیل شد.

 

در این همایش که دکتر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و نمایندگان بحران بیمارستان ها و معاونت های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز حضور داشتند، ضمن بررسی اقدامات بعمل آمده توسط وزارت بهداشت در زلزله کرمانشاه با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، چالش ها و راهکارهای پیشنهادی برای آمادگی حوه بهداشت و درمان در جلوگیری از اشتباهات پیش آمده در حوادث گذشته و افزایش میزان آمادگی برای مقابله در برابر بلایای طبیعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث دانشگاه ضمن تشکر از عوامل برپاکننده همایش، خاطرنشان کرد: از 28 بهمن ماه تا 5 اسفندماه مجددا تیم بهداشت و درمان دانشگاه برای خدمت رسانی به هموطنان شهرستان کرمانشاه اعزام میشود. همکاران کادر درمانی دانشگاه که علاقه مند  و داوطلب برای خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان هستند میتوانند با تماس با شماره تلفن 66761106 تماس نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 56067
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست