×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/12/21 - 08:11
  • بازدید : 1759
  • تعداد بازدید : 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون درمان دانشگاه:

بهره برداری از بیمارستان شهید ستاری قرچک در اولویت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است

دکتر میرهاشمی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اهمیت توسعه خدمات درمانی در حاشیه کلانشهر تهران بر نهایت تلاش در تسریع بهره برداری از بیمارستان شهید ستاری قرچک تأکید کرد

بهره برداری از بیمارستان شهید ستاری قرچک در اولویت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر میرهاشمی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اهمیت توسعه خدمات درمانی در حاشیه کلانشهر تهران بر نهایت تلاش در تسریع بهره برداری از بیمارستان شهید ستاری قرچک تأکید کرد.

 

دکتر میرهاشمی با اشاره به روند ساخت بیمارستان گفت: ساختمان بیمارستان توسط وزارت راه و شهرسازی و کمک های ستاد اجرایی فرمان امام(ره)  به مراحل پایانی و تکمیلی رسیده است ولی هنوز این پروژه از سوی وزارت راه و شهرسازی به وزارت بهداشت تحویل نشده و تست های مقاومت در برابر زلزله در حال انجام است.

 

وی افزود: به منظور استقرار تجهیزات تخصصی پزشکی نیاز به تحویل ساختمان به وزارت بهداشت و دانشگاه وجود دارد تا تجهیز آن به سرعت انجام شود.

 

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور تکمیل کادر درمانی این بیمارستان توضیح داد: در آزمون استخدامی وزارت بهداشت که دی ماه سال جاری برگزار شد، نیازمندی های نیروی انسانی تخصصی اعلام شد و برای بکارگیری آنها منتظر اعلام نتیجه نهایی آزمون از سوی سازمان سنجش هستیم.

 

دکتر میرهاشمی اذعان داشت: علیرغم این که برای پرداخت حقوق نیروی انسانی در این بیمارستان بودجه ای در سال ۹۷ پیش بینی نشده است اما دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گام های موثری در راستای بهره برداری از این مرکز درمانی انجام داده است.

 

وی گفت: هم اکنون تجهیزات پزشکی بیمارستان توسط وزارت بهداشت تأمین شده و علیرغم عدم تحویل بیمارستان به دانشگاه و برخلاف فرآیندهای جاری، از محل منابع داخلی دانشگاه حتی در خصوص نصب تجهیزات چهارگانه شامل آشپزخانه، رختشوی‌خانه، استریلیزاسیون، آزمایشگاه و همچنین رادیولوژی توسط دانشگاه اقدام شده است.

 

سرپرست معاونت درمان دانشگاه ابراز امیدواری کرد با توجه به تلاش های گسترده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و تداوم حمایت های وزارت بهداشت، وزارت راه و شهرسازی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به زودی امکان بهره برداری از بیمارستان شهید ستاری قرچک فراهم شود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 59395
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست