×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/07/09 - 14:30
  • بازدید : 625
  • تعداد بازدید : 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

تحویل یک دستگاه MRI به بیمارستان آیت اله طالقانی / خدمات تصویربرداری بیمارستان طالقانی کامل شد

یک دستگاه MRI با پیگیری های معاونت درمان دانشگاه تحویل بیمارستان آیت اله طالقانی شد

تحویل یک دستگاه MRI به بیمارستان آیت اله طالقانی / خدمات تصویربرداری بیمارستان طالقانی کامل شد

یک دستگاه MRIبا پیگیری های معاونت درمان دانشگاه تحویل بیمارستان آیت اله طالقانی شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مهندس سیفوری رئیس اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان با اعلام این خبر گفت: با حمایت های دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه و تلاش های این اداره در کنار مدیران بیمارستانی یک دستگاه MRI  1.5 تسلا دیروز 7 مهرماه تحویل بیمارستان طالقانی شد.

 

وی با اشاره به پیشرفته بودن دستگاه مذکور خاطرنشان کرد: دستگاه MRIموجود ضمن قابلیت انجام تصویربرداری از کل بدن، بدلیل تکنولوژی بکار رفته در ان میزان صدای تولیدی را بطور محسوسی کاهش داده است؛ که همین امر موجب می شود خدمت دهی به بیماران بخش های اطفال، نورولوژی و ارتوپدی آسان تر باشد.

 

وی افزود: دستگاه مذکور به دلیل فناوری tim 4Gبکار رفته در آن، شرایط فرم دهی بیمار و تهیه تصاویر با کیفیت با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

 

رئیس اداره تجهیزات پزشکی یادآور شد: یقینا با تحویل و راه اندازی دستگاه در آینده یی نزدیک، حلقه خدمات تصویربرداری بیمارستان تکمیل تر شده است و با توجه به پیشرفته بودن دستگاه علاوه بر جلوگیری از ارجاع بیماران به خارج از مرکز، موجب افزایش کیفی خدمات و رضایت مندی بیماران می شود.

 

مهندس سیفوری در خاتمه ضمن تشکر از پیگیری ها و حمایت های معاون درمان یادآور شد: لازم است از همکاری های هیات امنای صرفه جویی ارزی در ایجاد زمینه ورود و ترخیص دستگاه مذکور و تحویل آن به دانشگاه تشکر و قددرانی کنم.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 97014
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست