×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/12/23 - 09:15
  • بازدید : 64
  • تعداد بازدید : 64
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

تزریق بیش از یک میلیون دوز واکسن کرونا در پایگاه های واکسیناسیون بیمارستانی

تعداد دوز واکسن کووید 19 تزریق شده در پایگاه های واکسیناسیون مستقر در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از مرز یک میلیون گذشت

تزریق بیش از یک میلیون دوز واکسن کرونا در پایگاه های واکسیناسیون بیمارستانی

تعداد دوز واکسن کووید 19 تزریق شده در پایگاه های واکسیناسیون مستقر در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از مرز یک میلیون گذشت.

 

دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به تزریق بیش از یک میلیون دوز واکسن کووید 19 در پایگاه های واکسیناسیون مستقر در بیمارستان های تابعه، از تلاش کلیه فعالان حوزه سلامت در دوران مبارزه با پاندمی کرونا قدردانی کرد.

 

معاون درمان دانشگاه خاطرنشان کرد: به دنبال اجرای برنامه ملی پویش واکسیناسیون بر علیه کووید 19 که به دستور مقام عالی وزارت بهداشت از شهریور ماه سالجاری شروع شد، پایگاه های واکسیناسیون در 50 بیمارستان تابعه دانشگاه جهت کمک به افزایش پوشش واکسیناسیون عموم مردم و با همکاری معاونت های درمان و بهداشت دانشگاه راه اندازی شد.

 

وی اظهار داشت: از اسفند ماه سال 1399 تا کنون، تعداد دوز واکسن تزریق شده در پایگاه های واکسیناسیون مراکز تابعه، از مرز یک میلیون گذشت.

 

دکتر زندی خاطرنشان کرد: جهت راه اندازی این پایگاه ها اقداماتی همچون بازدید از فضای فیزیکی اختصاص یافته در بیمارستان، آموزش نحوه استحقاق سنجی، تزریق، ثبت در سامانه و نگهداری از انواع واکسن و مکاتبات و هماهنگی مربوط به تحویل واکسن به مراکز انجام شد. این برنامه در دانشگاه از تاریخ 23 شهریور ماه 1400 کلید خورد.

 

معاون درمان دانشگاه در خاتمه با تاکید بر اینکه، راه اندازی پایگاه های واکسیناسیون ادامه مشارکت مراکز درمانی در زمینه واکسیناسیون عمومی مردم بود، یادآور شد: از اسفند ماه سال 1399 واکسیناسیون کادر درمان و بیماران خاص، با مدیریت دفاتر پرستاری، در مراکز درمانی تابعه انجام شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 114632
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست