×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/09/08 - 07:55
  • بازدید : 2006
  • تعداد بازدید : 18
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

تشکیل جلسه برآورد هزینه ایاب و ذهاب ارائه خدمات پرستاری در منزل با حضور مدیران پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران

با ابلاغ تعرفه خدمات پرستاری در منزل از سوی مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی در سال 96 و تعیین هزینه ایاب و ذهاب ارائه خدمات پرستاری در منزل در هر استان به عهده کمیته استانی نشستی در روز یکشنبه 5 آذرماه تشکیل شد

تشکیل جلسه برآورد هزینه ایاب و ذهاب ارائه خدمات پرستاری در منزل

روابط عمومی معاونت درمان: با ابلاغ تعرفه خدمات پرستاری در منزل از سوی مشاور وزیر و مدیر کل حوزه  وزارتی در سال 96 و تعیین هزینه ایاب و ذهاب ارائه خدمات پرستاری در منزل در هر استان به عهده کمیته استانی نشستی در روز یکشنبه 5 آذرماه تشکیل شد.

 

در این جلسه پس از بررسی عوامل تاثیرگذار بر این تعرفه در استان تهران، دو تعرفه برای هزینه ایاب و ذهاب در نظر گرفته شد که شامل تعرفه داخل شهر تهران و تعرفه شهرهای استان تهران بود.

 

در خاتمه مقرر شد این هزینه پیشنهادی به معاونت پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام شد تا مورد تائید و تصویب قرار گیرد.

 

گفتنی است نشست مذکور با حضور مدیر پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی، نماینده مدیر پرستاری دانشگاه ایران، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نماینده رئیس دانشکده پرستاری و مامایی علوم پزشکی ایران و رئیس هیات مدیره نظام  پرستاری در مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 54827
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست