×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1393/05/28 - 13:44
  • بازدید : 2292
  • تعداد بازدید : 15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

تشکیل جلسه ستاد طرح تحول نظام سلامت معاونت درمان با حضور دکتر یاوری معاون درمان دانشگاه

روابط عمومی معاونت درمان؛ ستاد طرح تحول نظام سلامت معاونت درمان با حضور دکتر یاوری معاون درمان و دبیر ستاد طرح تحول دانشگاه روز دوشنبه مورخ 27/5/93 تشکیل شد.

تشکیل جلسه ستاد طرح تحول نظام سلامت معاونت درمان با حضور معاون درمان

روابط عمومی معاونت درمان؛ ستاد طرح تحول نظام سلامت معاونت درمان با حضور دکتر یاوری معاون درمان و دبیر ستاد طرح تحول دانشگاه روز دوشنبه مورخ 27/5/93 تشکیل شد.

در این جلسه که روسای بیمارستان ها و مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان های تابعه دانشگاه و مدیران ستادی طرح تحول در این معاونت نیز حضور داشتند، بررسی روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در مراکز مذکور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر یاوری معاون درمان در جلسه مذکور ضمن بیان کلیاتی درخصوص آخرین مراحل اجرایی و اقدامات انجام شده در زمینه طرح تحول نظام سلامت بر برقراری انضباط سیستمی در همه سطوح بیمارستانی تاکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: بازدید مدیران و روسای بیمارستان ها از مراکز یکدیگر که بمنظور استفاده از تجربیات و راهکارهای اجرا شده در سایر بیمارستان ها همزمان با شروع طرح تحول سلامت آغاز شده است، یکی از اقدامات موثر در بکارگیری تجربیات مدیریتی در بهبود برخی ساختارها است که باید ادامه یابد.

معاون درمان دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که امکان دریافت تسهیلات توسط وزارت بهداشت برای بیمارستان های مشمول طرح تحول فراهم شده است بر شناسایی دقیق نواقص و نیازهای بیمارستان و رفع آنها در راستای اجرای هر چه بهتر طرح و خدمت رسانی به شهروندان تاکید کردند.

در ادامه روسا و مدیران بیمارستان گزارشی درخصوص اعتبارات طرح و اقدامات انجام شده در راستای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان های تحت پوشش خود را ارائه نمودند؛ که با راهنمایی ها و ارائه راهکارهای پیشهادی دکتر یاوری مشکلات و چالش ها مورد بررسی قرار گرفت.   
 

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 12678
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست