×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/01/31 - 12:23
  • بازدید : 1464
  • تعداد بازدید : 15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

تشکیل شورای مدیران معاونت درمان دانشگاه در آستانه هفته سلامت / دیابت علاوه بر تحمیل هزینه های سرسام آور به جامعه درمان کشور، سلامت افرادجامعه را به مخاطره می اندازد

در آستانه هفته سلامت جلسه شورای مدیران معاونت درمان با حضور دکتر معززی مشاور اجرایی معاون درمان در روز سه شنبه 31 فروردین ماه در این معاونت برگزار شد.

تشکیل شورای مدیران معاونت درمان دیابت علاوه بر تحمیل هزینه های سرسام آور به جامعه درمان کشور، سلامت

روابط عمومی معاونت درمان: در آستانه هفته سلامت جلسه شورای مدیران معاونت درمان با حضور دکتر معززی مشاور اجرایی معاون درمان در روز سه شنبه 31 فروردین ماه در این معاونت برگزار شد.

 

دکتر معززی مشاور اجرایی معاون درمان دانشگاه با اشاره به شعار امسال هفته سلامت که « غلبه بر دیابت » است؛ فرهنگ سازی برای توجه مردم به انجام آزمایش های تشخیصی و اجرای برنامه های آموزشی در اینخصوص را یک مقوله مهم در کاهش هزینه های درمانی دانست.

 

وی افزود: بیماری دیابت جزو چهار بیماری غیرواگیردار وخاموش است که باعث مرگ می شود؛ و فرد مبتلا تا زمانیکه به شرایط حاد نرسد، از بیماری خطرناک خود خبردار نمی شود؛ و علاوه بر تحمیل هزینه های سرسام آور به جامعه درمان کشور، سلامت افراد جامعه را نیز به مخاطره می اندازد.

 

دکتر معززی با بیان اینکه بیشترین بیماران دیالیزی به بیماری دیابت مبتلا هستند و همچنین بیماری دیابت یکی از شایع ترین علت قطع عضو و نابینایی می باشد؛ خاطر نشان کرد: این هفته که با شعار « غلبه بر دیابت با تغذیه سالم و تحرک بدنی » از چهارشنبه اول اردیبهشت ماه آغاز می شود،  بهترین فرصت برای حوزه درمان است تا با آگاه کردن مردم، خدمت مهمی را برای جامعه درمان کشور و سلامت روحی و جسمی هموطنان عزیز انجام دهد.

 

گفتنی است در این نشست پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد معاونت درمان با انجام آزمایش های رایگان در مراکز قطب دیابت و ساختمان معاونت، نصب بنرها در مراکز درمانی تابعه، و انجام تبلیغات محیطی در کلیه فضاهای موجود و هماهنگی های بیشتر با معاونت امور بهداشتی فعالیت های موثرتری را در این هفته انجام دهد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 30702
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست