×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/02/01 - 09:33
  • بازدید : 1003
  • تعداد بازدید : 20
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

تلاش دانشگاه و همت خیرین برای تکمیل خدمات تخصصی در تنها بیمارستان جنوب شرق تهران

جلسه هیات امنای بیمارستان شهدای گمنام با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و کلیه اعضای هیات رییسه برگزار شد. در این جلسه بر تکمیل ارائه خدمات تخصصی برای بهره مندی مردم در جنوب شرق پایتخت تأکید شد

تلاش دانشگاه و همت خیرین برای تکمیل خدمات تخصصی در تنها بیمارستان جنوب شرق تهران

روابط عمومی معاونت درمان: جلسه هیات امنای بیمارستان شهدای گمنام چهار شنبه ۲۹ فروردین با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و کلیه اعضای هیات رییسه برگزار شد. در این جلسه بر تکمیل ارائه خدمات تخصصی برای بهره مندی مردم در جنوب شرق پایتخت تأکید شد.

 

در این جلسه که با حضور آیت ا... وحیدی گلپایگانی، رئیس هیات امناء و هیات موسس بیمارستان در محل این مرکز پزشکی برگزار شد؛ پیرامون ارتقاء خدمات تخصصی در بیمارستان و رفع مشکلات پیش رو بحث و تبادل نظر شد.

 

دکتر آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این جلسه ضمن تقدیر از نیت و همت والا و مخلصانه آیت ا... وحیدی و سایر اعضای هیات موسس در راه اندازی و وقف این مرکز درمانی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم منطقه جنوب شرق تهران، اظهار داشت: سنگ بنای درست و اساسی توسط موسسین بنا گذاشته شد و ورود وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز باعث شد این کار بزرگ به نتیجه برسد.

 

دکتر آقاجانی ضمن ابراز خشنودی از وجود چنین بیمارستانی در یکی از مناطق محروم جنوب تهران تاکید کرد: با توجه به وجود تنگناها و مشکلات فراوان مالی و اعتباری، مجموعه دانشگاه تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات و راه اندازی و ساماندهی بیمارستان چه از لحاظ تجهیزاتی و چه از جنبه تامین نیروی انسانی کارآمد انجام داد که به لطف خداوند به نتایج خوبی رسیده ایم.

 

وی در پایان خطاب به رئیس و مدیران بیمارستان شهدای گمنام برای استفاده صد درصدی از ظرفیتهای این مرکز پزشکی و تسریع در این کار، ابراز امیدواری کرد با مساعدت آیت ا... وحیدی گلپایگانی و سایر اعضای هیات امنای بیمارستان، جلسات این هیات به منظور هماهنگی های بیشتر و تسریع در برنامه ریزی و اجرای امور به صورت مداوم و منظم تشکیل شود.

 

شایان ذکر است، دکتر میرهاشمی رئیس بیمارستان شهدای گمنام نیز در ابتدای این جلسه با اشاره به حمایت های دانشگاه در تجهیز بیمارستان گفت: در خصوص جذب نیروی انسانی در سال گذشته شاهد اتفاقات مثبتی بودیم و هم اکنون متخصصان و کادر مجربی در بیمارستان حضور دارند که موجب رضایت ساکنین منطقه شده است.

 

وی همچنین از راه اندازی بخشICU بیمارستان با ظرفیت ۱۱ تخت خبر داد و در ادامه بر توسعه خدمات درمانی در این مرکز تأکید کرد.

 

در پایان این جلسه دکتر آقاجانی و هیات همراه و اعضای هیات امنای بیمارستان با حضور در چند بخش بیمارستان از جمله بخش مراقبتهای ویژه از آخرین فعالیت های درمانی بیمارستان بازدید کردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 60707
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست