×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/12/02 - 10:43
  • بازدید : 1023
  • تعداد بازدید : 15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

جلسه ارائه بازخورد رسمی نتایج اعتباربخشی داخلی بیمارستانهای تابعه با حضور سرپرست معاونت درمان

ارزیابی اعتباربخشی داخلی بیمارستان های تابعه دانشگاه توسط اداره اعتباربخشی حوزه معاونت درمان به منظور آماده سازی و تلاش در ارتقاء سطح ایمنی بیمار در یک بازده دو ماهه انجام شد. که در نشستی با حضور دکتر میرهاشمی سرپرست معاونت درمان، چالش های اعتباربخشی و بازخورد رسمی نتایج به روسای بیمارستان ها ارائه شد

جلسه ارائه بازخورد رسمی نتایج اعتباربخشی داخلی بیمارستانهای تابعه با حضور سرپرست معاونت درمان

روابط عمومی معاونت درمان: ارزیابی اعتباربخشی داخلی بیمارستان های تابعه دانشگاه توسط اداره اعتباربخشی حوزه معاونت درمان به منظور آماده سازی و تلاش در ارتقاء سطح ایمنی بیمار در یک بازده دو ماهه انجام شد. که در نشستی با حضور دکتر میرهاشمی سرپرست معاونت درمان، چالش های اعتباربخشی و بازخورد رسمی نتایج به روسای بیمارستان ها ارائه شد.

 

در این نشست که دکتر معززی معاون فنی معاونت درمان، دکتر جنتی مدیریت نظارت و اعتباربخشی، سرپرست اداره اعتباربخشی، رؤسا و مدیران بیمارستانهای تابعه و کارشناسان این اداره حضور داشتند؛ دکتر میرهاشمی با تاکید بر نقش و اهمیت اعتباربخشی در ایمنی بیمار و ارتقاء کیفیت خدمات درمانی، ارزیابی مستمرّ اعتباربخشی را در آینده یی نزدیک عامل مهمی در آماده سازی و زنده نگهداشتن روح اعتباربخشی که همان ایمنی بیمار است، عنوان کرد.

 

 وی شناسایی نقاط ضعف و قدرت بیمارستان و برنامه ریزی صحیح در ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات درمانی در حوزه دانشگاه و موفقیت بیمارستان ها در کسب درجه قابل قبول در سطح کشوری  را از جمله اهداف این معاونت در اجرای این برنامه بیان کرد.

 

وی خواستار توجه روسا و مدیران بیمارستانی به مقوله اعتباربخشی و ایمنی بیمار شد؛ و خاطرنشان کرد: اعتباربخشی باید بعنوان یک فرهنگ سازمانی تعریف شود، و انجام آموزش های لازم و استفاده از ابزارهای مدیریتی میتواند راهکار مناسبی برای دستیابی به استانداردهای اعتباربخشی باشد.

 

در ادامه بهادرخان سرپرست اداره اعتباربخشی، با تجزیه و تحلیل امتیازات اخذ شده توسط مراکز، چالش های موجود در استانداردها که نیاز به توجه و اقدامات مدیریتی مسئولین بیمارستانها دارد را مطرح کرد.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی این معاونت در ارزیابی های مستمرّ  اعتباربخشی از ابتدای سال آینده، گفت: سنجه های مربوطه در سامانه اعتباربخشی برای آگاهی و آمادگی بیشتر بیمارستان ها بر روی پورتال معاونت بارگذاری می شود.

 

در پایان حاضرین در جلسه  نقطه نظرات وپیشنهادات سازنده خود در راستای استقرار استانداردهای اعتباربخشی مطرح کردند، که بسیار مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد پیگیری و حمایت های لازم تا کسب نتایج مناسب در ارزیابی های آتی بیمارستانها از سوی اداره اعتباربخشی انجام شود.

 

گفتنی است نشست مذکور در روز دوشنبه 30 بهمن ماه در معاونت درمان تشکیل شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 58513
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست