×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/03/09 - 09:04
  • بازدید : 1418
  • تعداد بازدید : 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

جلسه تبیین آئین نامه ها و دستورالعملهای ابلاغی مراکز جراحی محدود در معاونت درمان

جلسه تبیین آئین نامه ها و دستورالعملهای ابلاغی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص مراکز جراحی محدود در روز دوشنبه 8 خردادماه در این معاونت برگزار شد

جلسه تبیین آئین نامه ها و دستورالعملهای ابلاغی مراکز جراحی محدود در معاونت درمان

روابط عمومی معاونت درمان: جلسه تبیین آئین نامه ها و دستورالعملهای ابلاغی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص مراکز جراحی محدود در روز دوشنبه 8 خردادماه در این معاونت برگزار شد.

 

در این نشست که مسئولین فنی و مدیران مراکز جراحی تابعه دانشگاه حضور داشتند؛ زیاری مسئول آموزش اداره نظارت و بازرسی ضمن بیان ضرورت دوره های آموزشی جهت مسئولین فنی و مدیران مراکز تحت پوشش و ارتقای سطح کیفی و کمی ارائه خدمات درمانی، بر لزوم ایجاد بستر مناسب در جهت افزایش اطلاعات و آشنائی مسئولین مراکز فوق با آخرین قوانین و دستورالعمل ها تاکید کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت نقش و حضور مسئولین فنی در مراکز جراحی محدود، کلیاتی را در خصوص قوانین، اصول و استانداردهای مراکز فوق بیان کرد.

 

بحیرایی مسئول واحد نظارت بر مراکز جراحی محدود اداره نظارت و بازرسی پیرامون تبیین آئین نامه فعالیت مراکز جراحی محدود، آخرین دستور العمل ها و آئین نامه های مربوط به مراکز جراحی محدود، مشکلات و مسائل موجود در بازدیدهای نظارتی و عملکردی و راهکارهای اجرائی مطالبی را ارائه کرد.

 

همچنین دکتر شیخ شعاعی مسئول واحد امور سرپائی اداره نظارت و بازرسی نیز ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات وزارت بهداشت توسط مراکز جراحی محدود، مواردی در خصوص راهکارهای ارتقای سطح عملکردی مراکز فوق و لزوم توجه به پایش مستمر مسئولین فنی بر ارائه خدمات درمانی در مراکز جراحی محدود عنوان کرد.

در خاتمه این نشست، پس از بحث و بررسی مشکلات موجود در مراکز مورد بررسی و راهکار های اجرائی لازم ارائه شد. 

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 47135
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست