×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/08/21 - 14:08
  • بازدید : 727
  • تعداد بازدید : 75
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان شهید بهشتی:

جلسه هم اندیشی وقایع ناخواسته درمانی در بیمارستان ها توسط معاونت درمان برگزار شد

جلسه هم اندیشی وقایع ناخواسته درمانی با حضور دکتر فرنوش داوری سرپرست مدیریت نظارت و اعتباربخشی و فروغ مولا مدیر پرستاری معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

جلسه هم اندیشی وقایع ناخواسته درمانی در بیمارستان ها توسط معاونت درمان برگزار شد

روابط عمومی معاونت درمان شهید بهشتی : جلسه  هم اندیشی وقایع ناخواسته درمانی با حضور دکتر فرنوش داوری سرپرست مدیریت نظارت و اعتباربخشی و فروغ مولا مدیر پرستاری معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.

 

جلسه مذکور با حضور کارشناس وقایع ناخواسته درمانی، کارشناسان فناوری اطلاعات دانشگاه، مسوولین فنی، مترون و کارشناسان هماهنگ کننده ایمنی بیمار در بیمارستان های دولتی و خصوصی و مراکز جراحی محدود در  روز دوشنبه بیستم آبان ماه 1398 در بیمارستان طالقانی تشکیل شد.

 

تشکیل این جلسه با هدف اجرای صحیح شیوه نامه وقایع ناخواسته ابلاغی وزارت بهداشت برگزار شد، که دکتر داوری ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان، دو سناریو از وقایع ناخواسته شایع در دانشگاه را مطرح و با نظر جمع به تحلیل آنها پرداخت.

 

در خاتمه جلسه پرسش های مطرح شده پیرامون موارد مطرح شده و ابهامات اجرایی مراکز درمانی از سوی مدعوین پاسخ داده شد.

 

گفتنی است در این جلسه چگونگی کارکرد سامانه ثبت وقایع ناخواسته، جمع آوری نظرات مدعوین در خصوص موانع گزارش دهی داوطلبانه  در اوراق از پیش تعیین شده بدون نام و عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حوزه ثبت وقایع ناخواسته از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 85227
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست