×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/08/02 - 10:20
  • بازدید : 1382
  • تعداد بازدید : 37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

جنوب پایتخت در مسیر سلامت/ تلاش ها برای افتتاح نخستین بیمارستان قرچک ادامه دارد

گام های پایانی برای افتتاح نخستین بیمارستان شهر ۳۰۰ هزار نفری قرچک در جنوب شرق پایتخت با حضور دکتر آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جان تازه ای پیدا کرد

جنوب پایتخت در مسیر سلامت/ تلاش ها برای افتتاح نخستین بیمارستان قرچک

روابط عمومی معاونت درمان: گام های پایانی برای افتتاح نخستین بیمارستان شهر ۳۰۰ هزار نفری قرچک در جنوب شرق پایتخت با حضور دکتر آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جان تازه ای پیدا کرد. این بیمارستان بیش از ۹۸ درصد پیشرفت دارد و به زودی افتتاح می شود.

 

دکتر محمد آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در اولین بازدید از شهرستان های تهران، وارد شهرستان های پیشوا و قرچک شد. وی در این سفر با حضور در بیمارستان تازه تأسیس شهرستان قرچک از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

 

دکتر آقاجانی با حضور در همه بخش ها، تجهیزات و امکانات بیمارستان را مورد ارزیابی قرار داد و بر تکمیل بیمارستان با استفاده از بهترین تجهیزات موجود تأکید کرد.

 

وی آغاز به کار نخستین بیمارستان قرچک را گام مهمی در توسعه خدمات درمانی دانست که می تواند سهم قابل توجهی در ارتقاء سطح بهداشت و سلامت این منطقه داشته باشد.

 

بیمارستان ۹۴ تختخوابی قرچک در ۴ طبقه درحال تکمیل می باشد که هم اکنون بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این بیمارستان ۸۰۰۰ متر مربع زیربنا دارد و بخش های اورژانس، جراحی عمومی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، داخلی، دیالیز، NICU، ICUو CCUدر آن راه اندازی می شود.

 

شایان ذکر است دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گام های جدیدی در راستای جذب نیرو و تأمین و نصب تجهیزات تخصصی در این بیمارستان را آغاز کرده است.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 53235
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست