×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/12/29 - 14:28
  • بازدید : 1304
  • تعداد بازدید : 21
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون درمان دانشگاه:

حضور متخصصان و ارائه کامل خدمات درمانی در ایام نوروز توسط هیأت رئیسه دانشگاه نظارت می شود

دکتز سید هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه به همراه دکتر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث وفوریت های پزشکی دانشگاه از ارائه خدمات درمانی در مراکز دکتر مسیح دانشوری و اختر بازدید کرد و از حضور مسئولین ومتخصصین در این مراکز قدردانی کرد

حضور متخصصان و ارائه کامل خدمات درمانی در ایام نوروز توسط هیأت رئیسه دانشگاه نظارت می شود

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر سید هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به همراه  دکتر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث وفوریت های پزشکی دانشگاه از ارائه خدمات درمانی در مراکز دکتر مسیح دانشوری و اختر بازدید کرد و از حضور مسئولین ومتخصصین در این مراکز قدردانی کرد.

 

دکتر میرهاشمی با حضور در مراکز درمانی مسیح دانشوری و اختر از بخش های اورژانس، بستری و icuبازدید کرد. وی ضمن تقدیر از کادر درمانی، روند ارائه خدمات به بیماران را بررسی کرد.

 

معاون درمان دانشگاه حضور متخصصان در ایام تعطیل نوروز در بیمارستان ها را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا ارائه خدمات در مراکز درمانی در ایام نوروز همچون روزهای غیر تعطیل تداوم داشته باشد.

 

دکتر میرهاشمی حضور مسئولان بیمارستان در مراکز تابعه و ویزیت به موقع بیماران توسط متخصصین مقیم وٱنکال را از اولویت های نظارتی در ایام نوروز عنوان کرد و ادامه داد: ویزیت بیماران اورژانس و همچنین بخش های بستری و ویژه توسط پزشکان مقیم و آنکال در ایام نوروز بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت. امیدواریم همه این اقدامات که به طور مستمر توسط  هیأت رئیسه دانشگاه نظارت و بررسی می شود موجب رضایت هموطنان و بیماران شود.

 

وی با اشاره به ضرورت ارایه خدمات بهینه وبه موقع به بیماران از مسئولین مراکز درمانی خواست همه خدمات  تشخیصی ودرمانی  بطور کامل  مانند روزهای عادی  به ذینفعان ارائه گردد. وی همچنین ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی درون مراکز درمانی را موضوع مهمی برای رفاه حال بیماران و همراهان آنها دانست که به طور حتم در ایام نوروز باید مدنظر قرار گیرد.

 

دکتر میرهاشمی همچنین از بازدیدهای شبانه روزی سرزده کارشناسان نظارتی حوزه های مختلف دانشگاه در ایام تعطیلات نوروز از کلیه مراکز بهداشتی درمانی خبر داد و گفت: با تلاش همکاران در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، طی ۲۸ و ۲۹ اسفندماه بازدیدهای نظارتی توسط کارشناسان نظارتی این معاونت از مراکز درمانی رفیده، طرفه، شهدای تجریش، مسیح دانشوری، دکتر سپیر، بازرگانان، ۱۵ خرداد، ایرانشهر، امام حسین(ع)، پاسارگاد و مرکز دندانپزشکی پردیس صورت گرفت.

 

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم تلاش های همه خدمتگزاران در حوزه سلامت و همینطور همکارانم در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی موجب رضایت و سلامتی همه هموطنان در ایام نوروز و سال جدید باشد.

e

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 59810
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست