×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/01/04 - 15:44
  • بازدید : 663
  • تعداد بازدید : 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

حضور مستمر بیش از ۱۵۰ پزشک متخصص در بیمارستانها در نوروز/ نجات 15 بیمار سکته قلبی و مغزی با کمک طرح های 247 و 724

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه ضمن تشریح مجموعه اقدامات حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در طرح سلامت نوروزی، از مراجعه ۱۹هزار و ۶۵۳نفر از آغاز تا پایان روز چهارم تعطیلات نوروزی به اورژانس مراکز درمانی دانشگاه خبر داد

تاکنون بیش از ۱۹هزار نفر به اورژانس مراکز درمانی دانشگاه مراجعه کرده اند

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر هاشمی با اشاره به آماده باش کلیه مراکز درمانی دولتی و خصوصی تابعه دانشگاه در طرح سلامت نورزی گفت: روزانه بالغ بر ۱۵۰ متخصص در بیمارستان ها به ارائه خدمت مشغول اند تا مردم عزیز برای درمان خود نگرانی نداشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد سلامت، در چهارروز اول تعطیلات نوروزی ۱۴هزار و ۳۲۰ نفر از مراجعان به اورژانس مراکز درمانی دانشگاه بصورت سرپایی درمان و  ۵ هزار و ۳۳۳ نفر نیز در بخش اورژانس بستری شدند که از این تعداد ۲۱۷مورد بستری در بخش های ویژه و ۱۰۹۲ بستری در سایر بخش ها انجام شده است.

 

 رئیس مرکز مدیریت حوادث یادآور شد: از زمان اجرای طرح سلامت نوروزی تاکنون تعداد ۴۵۳ مورد عمل جراحی اورژانسی و ۱۹۷مورد عمل جراحی الکتیو در مراکز درمانی دانشگاهی انجام شده است.

 

وی با اشاره به دو طرح۲۴۷( مدیریت سکته حاد قلبی) و  ۷۲۴( مدیریت سکته حاد مغزی) گفت: در این مدت ۱۰ مورد سکته حاد قلبی و ۲۵ مورد سکته حاد مغزی در قالب این طرح ها، توسط متخصصان در مراکز درمانی از خطر ناتوانی و مرگ  نجات یافتند.

 

دکتر هاشمی درخصوص اقدامات نظارتی حوزه معاونت درمان نیز گفت: با آغاز طرح سلامت نوروزی مدیران و کارشناسان حوزه معاونت درمان در قالب یک برنامه مشخص علاوه بر بازدیدهای هیات رئیسه دانشگاه از مراکز درمانی بازدید کردند؛ که تاکنون ۲۶ بیمارستان،سه درمانگاه و یک مرکز دندانپزشکی توسط کارشناسان و مدیران حوزه درمان  مورد بازدید قرار گرفته است.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 75787
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست