×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/07/06 - 13:23
  • بازدید : 3246
  • تعداد بازدید : 256
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

خدمات رایگان به بیماران خاص تحت پوشش دانشگاه / افتتاح مرکز دیالیز جنوب شرق تهران در بیمارستان شهدای گمنام ظرف یکماه آینده

واحد بیماری های خاص این معاونت جوابگوی بیماران هموفیلی، تالاسمی، همودیالیز، دیالیز صفاتی، MS و پیوند است

خدمات رایگان به بیماران خاص تحت پوشش دانشگاه

روابط عمومی معاونت درمان: واحد بیماری های خاص این معاونت جوابگوی بیماران هموفیلی، تالاسمی، همودیالیز، دیالیز صفاتی، MSو پیوند است.

 

دکتر مرضیه نوربخش مسئول واحد بیماری های خاص معاونت گفت: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با 38 مرکز دیالیز، 1 مرکز هموفیلی، 6 مرکز تالاسمی، 6 داروخانه و 3 مرکز آموزشی پزشکی و درمانی پیوند به بیماران خاص در حال خدمت رسانی است.

 

دکتر نوربخش با اعلام رایگان بودن هزینه های بستری بیماران ام اس در کلیه بیمارستان های دولتی افزود: داروخانه های صبا، تاج بخش، 22 بهمن، دکتر بیاتی، شماره 3 دانشگاه آزاد اسلامی و داروخانه شهید کاظمی، 6 داروخانه یی هستند که داروی سینووکس را بصورت رایگان توزیع می کنند.

 

وی درخصوص خدمات رایگان توانبخشی به بیماران MSنیز خاطرنشان کرد: با وجود هزینه های بالا و عدم تعهد شرکت های بیمه گر و نیاز این بیماران به خدمات توانبخشی، رایزنی های لازم با مرکز پزشکی آموزشی و درمانی رفیده که وابسته به دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی است صورت گرفت، که با معرفی توسط این واحد بیماران از خدمات رایگان این مرکز بهره مند می شوند.

 

مدیر واحد بیماری های خاص با اعلام افتتاح مرکز دیالیز بیمارستان شهدای گمنام ظرف یکماه آینده افزود: این بخش با جدیدترین دستگاه ها، امکانات، کادر مجرب درمانی و 18 تخت میتواند بخشی از مشکلات شهروندان جنوب شرق و شهرستان های حاشیه شهر تهران را که با کمبود تخت های بیمارستانی دیالیز مواجه هستند را برطرف کند.

 

دکتر نوربخش با اشاره به رتبه یک دانشگاه علوم پزشکی در پیوند اعضاء خاطرنشان کرد: هر انسان بطور بالقوه به 8 نفر و منسوج یک جسد به بیش از 50 نفر میتواند عضو اهداء نماید، که به مدد پزشکان حاذق و وجود پیشرفته ترین امکانات دنیا توانسته ایم این مهم را در کشور اجرا کنیم.

 

وی در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از تلاش رییس دانشگاه و معاون درمان در توسعه خدمات مورد نیاز و افزایش رضایت مندی بیماران خاص خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی می توانند درصورت نیاز با واحد بیماری های خاص این معاونت ( 66761098-66720400 ) تماس گرفته و سوالات خود را درخصوص نحوه ارائه خدمات به بیماران خاص جویا شوند.

 

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 36615
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست