×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/01/07 - 11:09
  • بازدید : 1188
  • تعداد بازدید : 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

خدمات سلامت در محورهای شرقی استان تهران

دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در محور مواصلاتی فیروزکوه به عنوان یکی از مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی بازدید کرد

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  از روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در محور مواصلاتی فیروزکوه به عنوان یکی از مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی بازدید کرد.

 

دکتر علی اصغر پیوندی به همراه دکتر رحمانی معاون درمان و دکتر هاشمی رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه در روزهای اولیه سال جدید با سفر به شهرستان فیروزکوه از پایگاه های اورژانس جاده ای و بیمارستان امام خمینی این شهرستان بازدید کرد.

 

دکتر پیوندی با حضور در بیمارستان امام خمینی فیروزکوه از بخش های اورژانس، رادیولوژی، درمانگاه تخصصی، CCU، ICU و اتاق های عمل بازدید کرد. وی همچنین با حضور در بخش دیالیز از بیماران این بخش عیادت کرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دیدار با کادر پزشکی و کارکنان بیمارستان امام خمینی، موقعیت این بیمارستان را با توجه به حجم تردد مسافرین، بسیار حساس توصیف کرد و بر ضرورت ارائه به موقع خدمات درمانی تأکید کرد.

 

دکتر علی اصغر پیوندی در ادامه حضور خود در شهرستان فیروز کوه از شبکه بهداشت و درمان و مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهدای هفتم تیر این شهرستان بازدید کرد. طی دو روز اول تعطیلات نوروزی بیش از ۱۲۰ خدمت سلامت به مسافرین نوروزی در این مرکز ارائه شد.

 

حضور در پایگاه امداد جاده ای و ایستگاه سلامت نوروزی امین آباد از دیگر برنامه های سفر دکتر پیوندی به شرق استان بود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 44345
کلید واژه

تصویر

خدمات سلامت در محورهای شرقی استان تهران
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست