×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1393/02/02 - 11:02
  • بازدید : 2276
  • تعداد بازدید : 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

خود مراقبتی با خود درمانی متفاوت است

روابط عمومی معاوت درمان: دکتر یاوری معاون درمان دانشگاه در همایش بزرگ هفته سلامت تاکید کرد: خود مراقبتی با خوددرمانی متفاوت است.

خود مراقبتی با خود درمانی متفاوت است

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر یاوری معاون درمان دانشگاه در همایش بزرگ هفته سلامت تاکید کرد: خود مراقبتی با خوددرمانی متفاوت است.

دکتر یاوری معاون درمان دانشگاه در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و هفته سلامت گفت: لازمه برقراری سلامت، همکاری تمامی زنجیره های دست اندکاران حوزه سلامت می باشد و همکاری های بین بخشی و فرابخشی برای این منظور ضروری است .

وی آگاهی افراد در خودمراقبتی را بعنوان مهمترین موضوع برشمرد و خاطرنشان کرد: آموزش این اطلاعات و آگاهیها باید از سوی دانشگاهها، مدارس، صداو سیما، مساجد و... صورت گیرد که در این صورت فرهنگ خودمراقبتی و ارتقای سلامت در جامعه نهادینه خواهد شد.

دکتر یاوری افزود: گرچه مهمترین اولویت خودمراقبتی، در پیشگیری اولیه است اما در درمان بیماریها نیز این موضوع نقش مهمی ایفا می کند. البته خود مراقبتی با خود درمانی متفاوت است و با آن موافق نیستیم زیرا درمان باید از سوی افراد خبره و متخصص انجام شود.

دکتر یاوری اجرای طرح تحول سلامت را باعث رفع بسیاری از مشکلات نظام سلامت برشمرد و گفت: مسایل مالی و اقتصادی یکی از مشکلات مهم هموطنان در زمان بیماری محسوب می شود که انشاءا...  با همکاری شما دست اندرکاران سلامت در مراکز و بیمارستانها این طرح با موفقیت اجرا و مشکلات برطرف شود.

وی در خاتمه سخنان خود از تلاشهای دست اندرکاران حوزه سلامت که در دانشگاه به ارایه خدمت به هموطنان می پردازند تقدیر کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 9583
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست