×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/06/23 - 09:36
  • بازدید : 1437
  • تعداد بازدید : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

در نشست تیم اعتباربخشی دانشگاه با دکتر رحمانی معاون درمان/ مشکلات اعتباربخشی بررسی و راهکارهای جدید مورد ارزیابی قرار گرفت

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه با اعضای تیم اعتبار بخشی این معاونت روز یکشنبه 15شهریورماه94 جلسه هم اندیشی برگزار کرد.

در نشست تیم اعتباربخشی دانشگاه با دکتر رحمانی معاون درمان/  مشکلات اعتباربخشی بررسی و راهکارهای جدید

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه با اعضای تیم اعتبار بخشی این معاونت روز یکشنبه 15شهریورماه 94 جلسه هم اندیشی برگزار کرد.

 

در این جلسه که ارزیابانی از معاونت امور بهداشتی و غذا و داروی دانشگاه نیز حضور داشتند؛ دکتر رحمانی ضمن بیان رهنمودهایی در ارتباط با ضرورت دقت در انجام ارزیابی های بیمارستانها بر عدالت محوری در بازدید ها تاکید کرد.

 

وی در ادامه افزود: رتبه بندی بیمارستانها نقش بسزایی در ارزش و اعتبار یک بیمارستان نزد مردم دارد، و همچنین میزان پرداختی بیمه ها به بیمارستانها نیز بر همین اساس تعیین می گردد،از این رو شما ارزیابان تیم اعتباربخشی در بازدیدها به نحوی اقدام نمایید تا زحمات مسئولین بیمارستانها در جهت ارتقاء کیفیت ارائه  خدمات درمحورهای مختلف مورد توجه قرارگیرد.

 

 دکتر رحمانی همچنین با یادآوری ضرورت آموزش به پرسنل بیمارستانها خواستار تدوین برنامه آموزشی برای دور بعدی اعتباربخشی شد.

 

بازنگری سنجه های ابلاغ شده از سوی وزارت متبوع نیز موضوع دیگری بود که معاون درمان دانشگاه برآن تأکید کرد و مقرر گردید کارشناسان نظرات خود را در زمینه اصلاح و بازنگری سنجه ها بصورت مکتوب تا پایان شهریور ماه به اداره اعتباربخشی ارسال نمایند تا پس از جمع بندی طی نامه ای به وزارت متبوع ارسال گردد.

 

گفتنی است در این جلسه دکتر عاصمی رئیس اداره اعتباربخشی ضمن ارسال گزارشی از روند اجرایی دور دوم اعتباربخشی ملّی بیمارستانی، خاطرنشان کرد: تاکنون 55 بیمارستان از مجموع 66 بیمارستان تحت پوشش دانشگاه بازدید و اعتباربخشی آن انجام شده و اعتبار بخشی 11 بیمارستان باقی مانده که تا پایان مهر ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

 

در خاتمه این نشست هر یک از ارزیابان تیم اعتبار بخشی، نظرات و دیدگاههای خود را در مورد موضوعات مختلف به معاون درمان بیان کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 23463
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست