×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/04/17 - 09:43
  • بازدید : 195
  • تعداد بازدید : 189
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آموزش مسئولین بخش بلوک زایمان :

دوره آموزشی نحوه ثبت و گزارش گیری و تحلیل داده های سامانه تخصصی ثبت زایمان

دوره آموزشی نحوه ثبت و گزارش گیری و تحلیل داده های سامانه تخصصی ثبت زایمان با حضور رئیس و مسئولین بخش بلوک زایمان بیمارستان های دانشگاهی تابعه برگزار شد

دوره آموزشی نحوه ثبت و گزارش گیری و تحلیل داده های سامانه تخصصی ثبت زایمان

دوره آموزشی نحوه ثبت و گزارش گیری و تحلیل داده‌های سامانه تخصصی ثبت زایمان با حضور رئیس و مسئولین بخش بلوک زایمان بیمارستان‌های دانشگاهی تابعه برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در راستای اجرایی نمودن ماده ۵۰ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ارتقا کمی و کیفی زایمان طبیعی، آموزش نحوه ثبت و گزارش گیری و تحلیل داده‌های سامانه تخصصی ثبت زایمان (ایمان) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار قرار گرفت.

 

دوره آموزشی مذکور بدلیل اهمیت ثبت اطلاعات سامانه ایمان (ثبت زایمان) و نیاز به دسترسی کامل اطلاعات زایمان و تولد در ثبت گزارش دانشگاهی بر اساس داده‌های ثبت شده تشکیل شد.

 

کاهش سزارین‌های نخست زا و سزارین‌های تقویمی و افزایش زایمان طبیعی با تاکید بر ثبت صحیح و به روز اطلاعات از جمله: زایمان بی‌درد دارویی و غیردارویی، کلاس‌های آمادگی برای زایمان و حضور همراه به درخواست مادر جهت اجرای دستورالعمل تکریم مادر باردار از موارد مورد تاکید و سرفصل‌های آموزشی این دوره بود.

 

گفتنی است دوره آموزشی مذکور جهت بیمارستان‌های دانشگاهی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در چهارشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۲ توسط معاونت درمان در دانشکده مجازی و آموزشی پزشکی و مدیریت دانشگاه برگزار شد.

  • گروه خبری : بیمارستان های دانشگاهی
  • کد خبر : 129795
کلید واژه

تصویر

دوره آموزشی نحوه ثبت و گزارش گیری و تحلیل داده های سامانه تخصصی ثبت زایمان

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست