×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/02/20 - 10:10
  • بازدید : 1254
  • تعداد بازدید : 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

دومین نشست شورای مدیران حوزه درمان با حضور معاون درمان دانشگاه برگزار شد

دومین نشست شورای مدیران با حضور دکتر میرهاشمی معاون درمان دانشگاه برگزار شد

دومین نشست شورای مدیران حوزه درمان با حضور معاون درمان دانشگاه برگزار شد

روابط عمومی معاونت درمان: دومین نشست شورای مدیران با حضور دکتر میرهاشمی معاون درمان دانشگاه در روز چهارشنبه 19  اردیبهشت ماه برگزار شد.

 

در این نشست که دکتر معززی معاون فنی، دکتر یثربی معاون اجرایی، دکتر رضایی مشاور معاون درمان و دیگر مدیران حوزه معاونت حضور داشتند، دکتر میرهاشمی با بیان مطالبی پیرامون وضعیت خدمت رسانی در بیمارستان ها، تقویت کمیته های بیمارستانی و نظارت مستقیم بر عملکرد مجموعه را بهترین روش اصلاح بهبود وضعیت بیمارستان ها بیان کرد.

 

معاون درمان دانشگاه با تاکید بر تلاش مدیران برای حرکت به سمت تغییرات اثربخش با یک برنامه ریزی قابل اجرا و علمی، بهره گیری از توان نیروهای جوان دانشجو و استادان دانشگاه را از عوامل تحقق این تغییر دانست.

 

در ادامه مدیران مجموعه درمان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، پیرامون کمیته مرگ مادران باردار، بکارگیری نیروهای کارانه یی، خدمات بیماران خاص و برخی از دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

 گفتنی است در نشست شورای مدیران که ابتدای روز چهارشنبه هر هفته تشکیل می شود، مسائل و مشکلات حوزه های فعالیت مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 61840
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست