×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/02/18 - 08:00
  • بازدید : 1215
  • تعداد بازدید : 25
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

دیدار صمیمانه رئیس اداره مامایی حوزه درمان از بلوک زایمان بیمارستان های تابعه دانشگاه

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ماما عقیقی رئیس اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه به همراه کارشناسان حوزه درمان با حضور در بیمارستان های تابعه دانشگاه از زحمات آنها تشکر و قدرددانی کرد

دیدار صمیمانه رئیس اداره مامایی حوزه درمان از بلوک زایمان بیمارستان های تابعه دانشگاه

روابط عمومی معاونت درمان: به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ماما عقیقی رئیس اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه به همراه کارشناسان حوزه درمان با حضور در بیمارستان های تابعه دانشگاه از زحمات آنها تشکر و قدرددانی کرد.

 

عقیقی در این دیدار با تشکر از زحمات کادر درمانی بلوک های زایمان در بهبود شاخص های عملکردی حوزه مامایی، تلاش های بخش دولتی را در بهبود وضعیت خدمت رسانی و افزایش تمایل مادران به زایمان طبیعی مثبت ارزیابی کرد.

 

وی نقش بخش خصوصی را در سرعت بخشیدن به اجرایی سازی بهینه برنامه ترویج زایمان طبیعی مهم خواند؛ و ضمن تشکر و قددرانی در مشارکت آنها با برنامه ها و اهداف دانشگاه، خواستار همکاری این بخش با دانشگاه شد.

 

رئیس اداره مامایی در خاتمه با اعلام این خبر که در روز چهارشنبه 19 اردیبهشت در نشستی دوستانه با حضور دکتر میرهاشمی معاون درمان دانشگاه از کادر مامایی نمونه دانشگاه تقدیر بعمل می آید؛ از حمایت های کلیه مسئولین در حمایت از این قشر زحمتکش تشکر و قدردانی کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 61701
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست