×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/01/05 - 16:12
  • بازدید : 699
  • تعداد بازدید : 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه در چهارمین روز از تعطیلات نوروزی از دو بیمارستان لقمان و طرفه بازدید کرد

دکتر علی طبیبی رئیس دانشکده پزشکی به همراه بهادر خان رئیس اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه در چهارمین روز از فروردین ماه سال ۹۸ از دو بیمارستان لقمان حکیم و طرفه بازدید کردند

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه در چهارمین روز از تعطیلات نوروزی از دو بیمارستان لقمان و طرفه بازدید کرد

معاونت درمان: در این بازدیدها  رئیس دانشکده پزشکی  و رئیس اعتبار بخشی معاونت درمان با حضور در بخش های مختلف از نزدیک درجریان نحوه خدمت رسانی در این مراکز قرار گرفتند.

 

همچنین ضمن گفتگو با همکاران و بیماران سال نو را به آنان تبریک گفته و سالی سرشار از سلامتی و بهروزی را برای آنان آرزو کردند.

 

دکتر طبیبی و بهادرخان در بازدیدهای مذکور از تلاش های شبانه روزی کادر درمان در ایام تعطیلات نوروزی در راستای درمان و کاهش آلام بیماران تقدیر کرده و از نزدیک به بررسی نحوه ارائه خدمات در این مراکز درمانی پرداختند و بر فعال بودن خدمات درمانی تأکید کرد.

 

 

براساس این گزارش در بازدید از مرکز پزشکی لقمان که دکتر امیدوار رضایی رییس بیمارستان ، دکتر خوشکار قائم مقام رییس بیمارستان ودکتر شادنیا نیز حضور داشتند از بخشهای اورژانس جنرال و اورژانس مسمومین - بخش ICU  مسمومین - ccu- بخش جراحی عمومی - بخش مسمومین-  رادیولوژی و سونوگرافی – داروخانه و اتاق عمل بازدید به عمل آمد.

 

پزشکان متخصص مقیم حضور داشتند و اساتید متخصص طب اورژانس، جراحی، داخلی، ارتوپدی، نورو سرجری، مسمومیت، روانپزشکی، زنان و زایمان و اطفال و رزیدنت ها طبق برنامه مشغول ارایه خدمت به مراجعان بودند. ویزیت بیماران توسط آنكال ها انجام می شد. بخشهای ویژه و بخشهای پاراکلینیک فعال بود. رضایتمندی مراجعان قابل قبول و در مجموع کل مرکز مناسب بود.

 

 

در بازدید از مرکز طرفه نیز که دکتر کریمی رییس بیمارستان و رییس پور مترون نیز حضور داشتند از بخشهای اورژانس، ccu b و cccu، بخش داخلی و آزمایشگاه بازدید به عمل آمد. متخصص داخلی و رزیدنت های سال یک تا چهار چشم و   پزشک عمومی اورژانس دکتر طباطبایی مشغول ارایه خدمت بودند. بیماران بخش داخلی توسط متخصص داخلی و بخش ccuتوسط متخصص قلب ویزیت شدند و پرونده های بیماران بررسی شد.  رضایت بیماران مناسب بود. دو بخش ویژه ccu و بخشهای پاراکلینیک فعال بودند. در مجموع خدمات و رضایتمندی مراجعان قابل قبول بود.

 

همچنین کارشناسان نظارتی حوزه معاونت درمان نیز در چهارمین روز از بازدیدهای شبانه روزی سرزده، از بیمارستان های شهید لواسانی، جماران، طالقانی، مدرس، بوعلی، مردم، مهر آیین لواسان، امام حسین (ع)، بازرگانان، سوم شعبان تهران، رسالت و مرکز دیالیز دارالشفا بازدید کردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 75789
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست