×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/07/05 - 08:17
  • بازدید : 743
  • تعداد بازدید : 52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

رئیس دانشگاه سرزده و شبانه از بیمارستان های «لقمان حکیم» و «امام حسین(ع)» بازدید کرد/ دستورات ویژه برای ارتقاء کیفیت خدمات درمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به صورت سرزده از اورژانس بیمارستان های لقمان حکیم و امام حسین(ع) بازدید کرد و برای ارتقاء کیفیت خدمات به بیماران دستورات ویژه ای را صادر کرد

رئیس دانشگاه سرزده و شبانه از بیمارستان های «لقمان حکیم» و «امام حسین(ع)» بازدید کرد/ دستورات ویژه ب

معاونت درمان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شامگاه چهارشنبه ۳ مهر و بامداد پنجشنبه ۴ مهر به صورت سرزده از اورژانس بیمارستان های لقمان حکیم و امام حسین(ع) بازدید کرد و برای ارتقاء کیفیت خدمات به بیماران دستورات ویژه ای را صادر کرد.

 

دکتر محمد آقاجانی ابتدا با حضور در اورژانس بیمارستان لقمان حکیم در جریان رسیدگی و تعیین تکلیف بیماران بستری در اورژانس قرار گرفت.

 

دکتر آقاجانی در ادامه با حضور بر بالین بیماران بستری ضمن عیادت از این بیماران، روند رسیدگی به وضعیت آنها را با حضور پزشکان و پرستاران بخش بررسی کرد.

 

دکتر آقاجانی خطاب به همکاران بخش اورژانس تأکید کرد: تعیین تکلیف بیماران طبق استانداردهای مشخص بسیار اهمیت دارد و لازم است ضمن ارتباط مستمر با متخصصان و همچنین بخش های بستری نسبت به تعیین تکلیف بیماران و مداخلات درمانی اقدام شود.

 

رئیس دانشگاه در ادامه بازدیدهای شبانه خود وارد بیمارستان امام حسین(ع) شد و از بیماران بستری در اورژانس عیادت کرد.

 

دکتر آقاجانی ضمن دیدار با دستیاران و متخصصان حاضر در بخش بر بالین بیماران بستری حاضر شد و روند درمان هر یک از بیماران را بررسی و در برخی موارد دستور فوری رسیدگی را صادر کرد.

 

در پایان این بازدید ها دکتر آقاجانی طی جلسه ای با حضور دکتر سید هادی میرهاشمی معاون درمان، دکتر هاشمی معاون فنی معاونت درمان، دکتر امیر هاشمی رئیس مرکز فوریت های پزشکی و کریمی مدیر روابط عمومی دانشگاه نکات حاصل از بازدید ها را بررسی و در خصوص برطرف شدن برخی مشکلات و همچنین مساعدت در خصوص ارتقاء کیفی خدمات درمانی در این بیمارستان ها دستورات ویژه ای را صادر کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 83102
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست