×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/09/17 - 13:13
  • بازدید : 1760
  • تعداد بازدید : 28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

روز دانشجو مبارک!/ دکتر آقاجانی: دانشجو با سلاح علم و تکیه بر اخلاق قدم در مسیر خدمت به جامعه می گذارد

دکتر محمد آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی پیامی فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو را به دانشجویان خانواده برگ دانشگاه تبریک گفت و بر نقش سازنده و موثر دانشجویان علوم پزشکی تأکید کرد.پ

دانشجو با سلاح علم و تکیه بر اخلاق قدم در مسیر خدمت به جامعه می گذارد

معاونت درمان: دکتر محمد آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی پیامی فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو را به دانشجویان خانواده برگ دانشگاه تبریک گفت و بر نقش سازنده و موثر دانشجویان علوم پزشکی تأکید کرد.

 

 

 

متن پیام دکتر آقاجانی بدین شرح است:

 

به نام خدا

 

فرا رسیدن ۱۶ آذرماه روز دانشجو و سالروز پایمردی بزرگ دانشجویان ایران اسلامی در راه حق و حق طلبی را به دانشجویان و تلاشگران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک می گویم.

 

نباید از دانشجو در چارچوب های مختلف استعاره های متفاوتی ساخت، بلکه باید در کنار او و برای او و در راه تعالی و صعود، هرآنچه لازمه رفتن و رسیدن است را فراهم نمود.

 

رهایی از پیله فردیت ها و خودپسندی ها و پرواز در بلندای همت و تلاش برای چاره جویی و گره گشایی آن چیزی است که در روح دانشجو سرازیر می شود.

 

دانشجو اما در دانشگاه علوم پزشکی پا را فراتر می گذارد و مسئولیت پذیری، زیربنای هر درس و مهارتی است که تا آخرین روز حیاتش می آموزد و تجربه می کند. حفظ سلامت جان و روح اشرف مخلوقات اگرچه موهبتی بی همتاست، اما باری سنگین بر دوش یکایک دانشجویان حوزه علوم پزشکی است تا نه تنها با سلاح علم و مهارت که با تکیه بر خلاق قدم در مسیر خدمت به جامعه بگذارند.

 

امروز مفتخریم که میزبان ۱۴۰۰۰ دانشجو در بخش های مختلف علوم پزشکی هستیم تا با توانمندی خود زنجیره ارائه خدمات سلامت در کشور را تکمیل نماییم و این را برای خود یک وظیفه ملی می دانیم.

 

تیم مدیریت دانشگاه تمام همت و تلاش خود را به کار خواهد بست تا در کنار استادان گرانقدر و با سرمایه عظیم اعتماد مردم، راهی روشن و هموار در پیشگاه دانشجویان و دانشگاهیان برای فردایی بهتر و سرافرازتر قرار دهد. در این مسیر بی گمان همدلی و سختکوشی یکایک دانشجویان اثربخش و راهگشا خواهد بود.

 

برای همه دانشجویان علوم پزشکی، تلاشگران آینده حوزه سلامت کشور آرزوی سربلندی، موفقیت و افتخار آفرینی برای میهن عزیز اسلامی دارم.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 55188
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست