×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/08/16 - 14:43
  • بازدید : 46
  • تعداد بازدید : 45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

رییس دانشگاه به همراه معاون درمان دانشگاه از بیمارستان کودکان مفید بازدید کرد

دکتر زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه دکتر سعید کریمی معاون درمان دانشگاه از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کودکان مفید بازدید کر

رییس دانشگاه به همراه معاون درمان دانشگاه از بیمارستان کودکان مفید بازدید کرد

دکتر زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه دکتر سعید کریمی معاون درمان دانشگاه از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کودکان مفید بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی و هیات همراه به منظور بررسی وضعیت خدمت رسانی بیمارستان کودکان مفید، به صورت سرزده از این مرکز بازدید کرد.

 

رئیس دانشگاه ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان از جمله بخش کرونا در جریان نیازها و چالش های بیماران بستری در این مرکز قرار گرفت.

 

دکتر زالی همچنین ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های کادر درمان، به ویژه پزشکان و پرستاران درباره چالش ها و دغدغه های آنان گفت و گو کرد.

 

دکتر کریمی معاون درمان دانشگاه نیز در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کادر درمانی بیمارستان کودکان مفید در این روزهای طاقت فرسا، از تلاش شبانه روزی این عزیزان تشکر و قددرانی کرد.

 

 

گفتنی است بازدید مذکور با حضور دکتر امیر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس و مدیران بیمارستان در شنبه شب 15 آبان ماه 1400 انجام شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 109765
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست