×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/11/29 - 11:40
  • بازدید : 369
  • تعداد بازدید : 117
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون درمان در دومین جشنواره بیمارستان بهره ور:

سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی، گام نخست برای الکترونیکی کردن خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه است

دکتر سید هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، هدف وزارت بهداشت را در عرصه خدمات درمانی رضایت بیماران عنوان کرد.

سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی، گام نخست برای الکترونیکی کردن خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه است

دومين جشنواره بيمارستان بهره ور دانشگاه با حضور وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: دکتر سید هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه در این جشنواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، هدف وزارت بهداشت را در عرصه خدمات درمانی رضایت بیماران عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه راه رسیدن به هدف رضایتمندی بیماران، سنجش میزان رضایت آنان است، گفت: به همین منظور دسترسی به اطلاعات مربوط به بیماران را به صورت لحظه ای برای تیم پزشکی در سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی فراهم کردیم.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تسهیل کاربرد سامانه ها را یکی دیگر از اقدامات دانشگاه عنوان کرد و نتیجه استفاده از این سامانه را در دوران شیوع کرونا نیز مطلوب عنوان کرد.

 

دکتر میرهاشمی در ادامه به تشریح شاخص های رضایت بیماران در سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی (( HIMپرداخت  و شاخص های دارویی سامانه را یکی از شاخص های ارزشمند در مبارزه با بیماری کرونا دانست.

 

وی در پایان سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی را گام نخست برای الکترونیک کردن خدمات بهداشتی و درمانی خواند و از همه افراد و گروه هایی که در بهره برداری از این سامانه نقش داشتند قدردانی کرد.

 

در این مراسم برگزیدگان دومین جشنواره بیمارستان بهره‌ور نیز به شرح زیر اعلام شدند

 

 

تندیس زرین بیمارستان بهره‌ور آموزشی به مرکز آموزشی و درمانی دکتر مسیح دانشوری، تندیس زرین بیمارستان بهره‌ور درمانی به بیمارستان شهدای گمنام، تندیس سیمین بیمارستان بهره‌ور آموزشی به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسین (ع) ومرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش، تندیس سیمین بیمارستان بهره‌ور درمانی به بیمارستان شهدای پاکدشت و تندیس اهتمام به بهره‌وری به مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی اختر اهدا شد.

 

همچنین در حوزه جربیات برتر بیمارستانی مرکز آموزشی و درمانی لقمان حکیم در حوزه تعامل بهره‌ور با خیرین سلامت، مرکز آموزشی و درمانی شهید مدرس درحوزه تعامل بهره‌ور با بیماران و رعایت حقوق گیرندگان خدمت و مرکز آموزشی و درمانی پانزده خرداد نیز در راستای ابتکار بهره‌ور در بیمارستان با اجرای پروژه بیمارستان هوشمند به عنوان بیمارستان برگزیده انتخاب شدند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 102022
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست