×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/11/28 - 10:53
  • بازدید : 375
  • تعداد بازدید : 239
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

سمینار مجازی بانک خون بیمارستان ها از تاریخ 20 بهمن به مدت یکماه برگزار می شود

دومین سمینار ملی بانک خون بیمارستان ها که هدف آن توانمند سازی کارکنان شاغل در بانک خون آزمایشگاه های مراکز درمانی است به صورت مجازی و از تاریخ 20 بهمن ماه به مدت یک ماه برگزار می شود

سمینار مجازی بانک خون بیمارستان ها از تاریخ 20 بهمن به مدت یکماه  برگزار می شود

دومین سمینار ملی بانک خون بیمارستان ها که هدف آن توانمند سازی کارکنان شاغل در بانک خون آزمایشگاه های مراکز درمانی است به صورت مجازی و از تاریخ 20 بهمن ماه به مدت یک ماه توسط سازمان انتقال خون برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دومین برنامه سمینار علمی بانک خون بیمارستان ها به منظور افزایش تعامل بین سازمان انتقال خون به عنوان متولی اصلی تامین خون و فرآورده های آن و مسئولین و کارشناسان بانک خون مراکز درمانی به عنوان افرادی کلیدی دخیل در پروسه مصرف خون و فرآورده های آن برنامه ریزی و برگزار می شود.

 

سمینار مذکور به دلیل شرایط ویژه پاندمی کووید19 به صورت مجازی و طی یک بازه زمانی یک ماهه از 20 بهمن ماه لغایت 20 اسفند امسال در قالب 12 جلسه آموزشی و 50 سخنرانی با عنوان های فرآوری، نگهداری و مصرف فرآورده های سلولی، آیین نامه بانک خون بیمارستان ها، کمیته های انتقال خون بیمارستانی و ممیزی، سیستم گروه خونیABO وRh، آزمایش های قبل از تزریق خون، تشخیص و مدیریت آنمی همولیتیک اتوایمیون در بانک خون، پیشگیری از آلوایمیونیزاسیون در بیماران تالاسمی، پلاسمای بهبود یافتگان کووید19، تشخیص آزمایشگاهیHDFN ، تامین خون در بیماران با گروه های خونی نادر و بیماران با پیوند سلول های بنیادی خون ساز، تضمین کیفیت در بانک خون مراکز درمانی، شناسایی و مدیریت عوارض ناشی از تزریق خون و مدیریت خون بیمار و مدیریت مصرف خون سلول های بنیادی خون ساز در حال برگزاری است.

 

گفتنی است حداکثر امتیاز آموزشی این سمینار در سامانه ی آموزش مداوم پزشکی 20 امتیاز است، که شرکت کنندگان به تناسب رشته و پس از قبولی در آزمون الکترونیک امتیاز کسب خواهند کرد.

 

شایان ذکر است کارشناسان ارشد و دکترای ایمنی شناسی و پزشکان عمومی 10 امتیاز و کارشناسان ارشد و دکترا بیوتکنولوژی پزشکی 14 امتیاز آموزشی، متخصصان آسیب شناسی، متخصصان علوم آزمایشگاهی، کارشناسان ارشد و دکترا بیوشیمی بالینی، کارشناسان ارشد و دکترا خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون (هماتولوژی)، دارندگان مدارک کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای علوم آزمایشگاهی نیز پس از قبولی در آزمون 20 امتیاز آموزشی دریافت می کنند.

 

همچنین پس از برگزاری سمینار آزمون الکترونیکی برگزار و افرادی که موفق به گذراندن آزمون می شوند گواهی نامه نیز دریافت خواهند کرد.

 

افرادی که قصد شرکت در این کنفرانس مجازی را دارند می توانند به وب سایت https://scienceglob.irمراجعه کنند و اطلاعات تکمیلی را از وب سایت های https://www.ibto.irو http://www.tmi.ac.irدریافت نمایند.

راهنمای ثبت نام و شرکت در سمینار مجازی ملی بانک خون بیمارستان را از اینجا مطالعه کنید

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 102011
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست