×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/12/09 - 12:17
  • بازدید : 353
  • تعداد بازدید : 303
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در آخرین نشست شورای مدیران معاونت درمان:

شاخص ترین برنامه های سال آینده حوزه درمان تایید شد

در آخرین نشست شورای مدیران معاونت درمان، شاخص ترین برنامه های 1402 حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی تایید شد.

در نشست شورای مدیران با حضور کلیه مدیران ستادی، پیرامون مسائل مرتبط با حوزه درمان و شاخص ترین برنامه های عملیاتی حوزه درمان در سال 1402، بحث و تبادل نظر صورت گرفت

شورای مدیران معاونت درمان

در آخرین نشست شورای مدیران معاونت درمان، شاخص‌ترین برنامه‌های ۱۴۰۲ حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی تایید شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه در این نشست کاهش کنترل عفونت بیمارستانی، بکارگیری از تجهیزات مستهلک، الکترونیکی کردن فعالیت‌های ستادی حوزه درمان و گسترش نظارت الکترونیکی را چهار برنامه مهم این معاونت خواند.

 

معاون درمان دانشگاه، بازدیدهای تخصصی حوزه درمان و تحلیل داده‌های جمع آوری شده از سوی مراکز درمانی، دو ابزار مهم در یافتن راهکارهای بنیادی در تحقق اهداف تعیین شده دانست.

 

دکتر زندی تیم سازی را یکی از مهمترین راهکارهای مدیریتی در توسعه و بهبود یک سازمان عنوان کرد و بر حضور و بهره گیری از متخصصین حوزه‌های مختلف شاغل در حوزه سلامت بویژه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مسیر اهداف حوزه درمان تاکید کرد.

 

معاون درمان دانشگاه در خاتمه، با نزدیک شدن به روزهای پایان سال ۱۴۰۱، خاطر نشان کرد: در سال جدید علاوه بر راه اندازی بخش‌های جدید، کلینیک ویژه در بیمارستان‌های تابعه و همچنین راه اندازی بیمارستان جدید انصارالغدیر شهرستان بومهن، برای ارائه خدمات مناسب به هموطنان عزیز با جدیت بیشتری برنامه ریزی کنیم.

 

  در نشست شورای مدیران با حضور کلیه مدیران ستادی، پیرامون مسائل مرتبط با حوزه درمان و شاخص‌ترین برنامه‌های عملیاتی حوزه درمان در سال ۱۴۰۲، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.  

 

وضعیت راه اندازی بیمارستان جدید شهدای تجریش، گزارش بازدیدهای سرزده از بیمارستان‌های دانشگاهی، وضعیت خدمت رسانی در مراکز درمانی، بهبود ارائه خدمات به مراجعین و ارباب رجوع و برنامه ریزی برای طرح سلامت نورزوی، از مهمترین موارد مورد بحث در این نشست بود.

 

گفتنی است در آخرین نشست شورای مدیران، معاون درمان دانشگاه با اهداء لوح تقدیر به مدیران مجموعه معاونت درمان از زحمات ایشان و مجموعه تحت سرپرستی ایشان تشکر و قدردانی کرد.

 

همچنین در نشست شورای مدیران بدلیل آخرین روز خدمت سی ساله و بازنشستگی دکتر محمدباقر رضائی - مشاور معاون درمان دانشگاه و عضو شورای پزشکی دانشگاه تقدیر و با اهداء لوح و هدیه از زحمات صادقانه ایشان در طول خدمت کاری شان قدردانی شد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان
  • کد خبر : 124209
کلید واژه

تصویر

مدیران معاونت درمان شورای مدیران معاونت درمان بازنشستگی دکتر محمدباقر رضائی

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست