×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/08/25 - 14:18
  • بازدید : 1236
  • تعداد بازدید : 25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

شورای عالی پیوند دانشگاه با حضور رییس دانشگاه در معاونت درمان برگزار شد

شورای عالی پیوند با حضور دکتر پیوندی رییس دانشگاه در روز سه شنبه 25 آبان ماه در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

شورای عالی پیوند دانشگاه با حضور رییس دانشگاه در معاونت درمان برگزار شد

روابط عمومی معاونت درمان: شورای عالی پیوند با حضور دکتر پیوندی رییس دانشگاه در روز سه شنبه 25 آبان ماه در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.

 

در این شورا که دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه، دکتر معززی معاون فنی معاونت درمان و روسای بخش پیوند مراکز پزشکی آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه حضور داشتند؛ دکتر پیوندی ضمن تشکر از زحمات گروه پیوند دانشگاه، حرکت به سمت فعالیت تیمی با توجه به نوع پیوند در مراکز را یکی از عوامل مهم در افزایش رضایتمندی و نمود فعالیت های دانشگاه عنوان کرد.

 

رییس دانشگاه اصلاح ساختارهای تجهیزاتی، فیزیکی و اولیه، در کنار نیروهای متخصص و خبره را عامل مهمی در تحقق مهمترین هدف پیوند، که بازگشت بیماران به زندگی طبیعی است دانست؛ و بر پیگیری مسئولین و استادان در جذب سرمایه های مادی و اصلاح فرایندهای زمان بر تاکید کرد.

 

دکتر رحمانی درخصوص انسجام داروهای پیوند در داروخانه منتخب افزود: در یک برهه زمانی مشکلی در ارائه داروهای پیوند برای برخی از بیماران ایجاد شد، که با پیگیری های معاونت درمان توزیع و نظارت کلیه داروهای مرتبط برای بیماران پیوندی تحت حوزه دانشگاه در داروخانه شهید کاظمی بعنوان داروخانه مرجع انتخاب شد.

 

گفتنی است در این نشست پیرامون برگزاری جشن پیوند دانشگاه، تشکیل صندوق فرابورس پیوند، تعیین فعالیت های پیوند در مراکز تخصصی، تعیین اولویت های مهم سرمایه گذاری بحث و تبادل نظر انجام شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 38884
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست