×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/03/19 - 11:52
  • بازدید : 12954
  • تعداد بازدید : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

شورای مدیران معاونت درمان با حضور معاون درمان دانشگاه برگزار شد / در ماه میهمانی خدا، آداب مهمانی و احترام به میزبان را رعایت کنیم

جلسه شورای مدیران معاونت درمان با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در روز سه شنبه 18 خرداد ماه برگزار شد.

شورای مدیران معاونت درمان با حضور معاون درمان دانشگاه برگزار شد

روابط عمومی معاونت درمان: جلسه شورای مدیران معاونت درمان با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در روز سه شنبه 18 خرداد ماه برگزار شد.

 

دکتر رحمانی ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات، با تاکید بر رعایت شئونات روزه داری در ایام مبارک ماه رمضان، اختصاص فضایی در بیمارستان ها برای افرادی که عذر شرعی دارند را یکی از اولویت ها دانست.

 

وی خاطرنشان کرد: در قالب بخشنامه یی به بیمارستان ها تاکید شود تا فضایی برای مراجعه کنندگان گرامی که دارای عذر شرعی هستند اختصاص داده شود و اطلاع رسانی های لازم برای آگاهی یافتن از این مکان صورت بگیرد تا در ماه مهمانی خدا، آداب مهمانی و احترام میزبان رعایت شود.

 

دکتر رحمانی با اشاره به اینکه ماه رمضان فرصتی استثنایی است تا مسلمانان چه در بعد فردی و چه در بعد اجتماعی، جهت آراستگی تلاش کنند؛ افزود: ما بعنوان خدمتگذاران حوزه درمان با انجام درست وظایف و امور محوله و اصلاح فرایندهای کاری می بایست در جهت رضایت خلق گام برداریم.

 

گفتنی است در این نشست ضمن ارائه گزارش هفتگی مدیران از عملکرد زیرمجوعه خود پیرامون نقشه راه درمان، عملکرد طرح تحول نظام سلامت و هماهنگی در جهت اقدامات مشترک در حوزه کنترل بیماری های غیرواگیر بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 32808
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست