×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/12/06 - 15:14
  • بازدید : 1663
  • تعداد بازدید : 39
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

عملکرد اورژانس بیمارستان شهدای تجریش با حضور رییس و معاونین دانشگاه بررسی شد

در نشستی با حضور ریاست دانشگاه عملکرد اورژانس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش مورد بررسی قرار گرفت.

عملکرد اورژانس بیمارستان شهدای تجریش با حضور رییس و معاونین دانشگاه بررسی شد

در نشستی با حضور ریاست دانشگاه عملکرد اورژانس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی  شهدای تجریش مورد بررسی قرار گرفت.

 

در این نشست که بمنظور هماهنگی ارایه خدمات مطلوب تر در اورژانس ها و با حضور دکتر پیوندی رییس دانشگاه، دکتر فتحی معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر رحمانی معاون درمان، دکتر صدوقی معاون آموزشی و مسوولان  بیمارستان شهدای تجریش برگزار شد، دکتر پیوندی با توجه به گستردگی و فشار مضاعف فعالیت های اورژانس،  بازنگری در نحوه پرداختهای پرستاران، پرسنل و رزیدنت های بخش های اوراژانس را ضروری برشمرد.

 

وی با اشاره به این که اولویت کاری دانشگاه بخش اورژانس است افزود: هر میزان در بخش اورژانس هزینه کنیم در واقع سرمایه گذاری محسوب می شود زیرا این اقدام در راستای رضایتمندی مردم و افزایش کیفیت ارایه خدمات صورت می گیرد.

 

رییس دانشگاه در سخنان خود تلاش برای جذب نیروی پرستاری و بازنگری در نحوه پرداختی ها را مورد تاکید قرار داد.

 

وی در ادامه از بیمارستان شهدای تجریش بعنوان یک مرکز ارجاع کشوری، یکی از شاخص ترین بیمارستانهای دانشگاه با حساسیت بالایی یاد کرد که باید عملکرد مناسبی داشته باشد. زیرا با عملکرد این مرکز کل مجموعه دانشگاه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

گسترش فضای فیزیکی در اسرع وقت، نظارت بر عملکرد صحیح کمیته تعیین تکلیف بیماران، نصب تابلوهای راهنما، اطلاع رسانی مناسب، دقت و توجه به مسایل بهداشتی و نظافت، زیباسازی فضای اورژانس و ... از جمله  اقداماتی بود که دکتر پیوندی به منظور ایجاد احساس بهتر در بیماران و همراهان و در نهایت افزایش رضایمتندی عنوان کرد.

 

دکتر پیوندی رعایت اخلاق اسلامی، اجرای مقررات و شئونات اسلامی، برخورد مناسب و  صعه صدر در برخورد با بیمار را خصوصا در بخش اورژانس را مورد تاکید قرار داد و گفت: تبعات رفتار نامناسب یک فرد از مجموعه عملکرد و تلاش کل بیمارستان و دانشگاه را زیر سوال می برد. لازم است در بیمارستانها و بخش های اورژانس با توجه به اتفاقات غیر مترقبه که گاها رخ می دهد با توجه به توان و بضاعت خود کارها را به نحو احسن اجرایی کنیم.

 

وی در خاتمه سخنان خود اظهار امیدواری برگزاری  این جلسه منشا خیر و برکت باشد  تا مسایل و مشکلات در جلسات بعدی کاهش یابد.

 

گفتنی است حاضرین در این جلسه  در خواست های خود را نظیر؛ معرفی متولی برای پاسخگویی در بخش اورژانس، بکارگیری ناظر تعیین تکلیف وضعیت بیماران، طراحی فضای مناسب برای اورژانس ها، افزایش نیروی پرستاری و طب اورژانس، افزایش سقف اضافه کار، تعریف فرآیند یکسان برای پذیرش بیماران اورژانسی، نظارت دقیق تر بر بخش اورژانس، افزایش انگیزه در پرستاران و مسوولان اورژانس، گسترش فضای فیزیکی، اخذ تدابیری برای کاهش آلودگی صوتی، متمرکز شدن مدیریت اورژانس، ارتقا فرآیند پذیرش و ... را به منظور ارتقای کیفیت و خدمت رسانی بهتر به بیماران مطرح کردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 29223
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست