×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/07/08 - 10:37
  • بازدید : 1125
  • تعداد بازدید : 272
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

قابل توجه کلیه مراکز درمانی،بیمارستان ها، کلینیک ها، مراکز جراحی محدود و مطب ها

هر نوع وسیله پزشکی که کاربرد انسانی داشته و در مراکز درمانی نصب و در حال ارائه خدمات می باشد، می بایست از شرکت های معتبر ثبت شده در سایت اداره کل تجهیزات پزشکی به آدرس www.imed.ir خریداری شده باشد

قابل توجه کلیه مراکز درمانی،بیمارستان ها، کلینیک ها، مراکز جراحی محدود و مطب ها

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، هر نوع وسیله پزشکی که کاربرد انسانی داشته و در مراکز درمانی نصب و در حال ارائه خدمات می باشد، می بایست از شرکت های معتبر ثبت شده در سایت اداره کل تجهیزات پزشکی به آدرسwww.imed.ir  خریداری شده باشد.

 

 در صورت عدم ثبت دستگاه در سامانه فوق، تجهیزات پزشکی به مثابه کالای قاچاق بوده و عواقب بعدی آن بر عهده مرکز می باشد. لازم به ذکر است که علاوه بر نام شرکت مشخصات کالا می بایست در سایت مذکور ثبت و کد IRC   معتبر داشته باشد.

 

 در سامانهimedاطلاعات شرکت های وارداتی، وضعیت نمایندگی، لیست کالاهای معتبر و اطلاعات شرکت‌های تولیدی، لیست کالاهای ( دارای پروانه ساخت ) برای فروش قابل مشاهده و استعلام است.

 

درخصوص شرکت‌های توزیعی، این قبیل شرکت ها تنها مجاز به ارائه آن دسته از کالاهایی می باشند که از شرکت اصلی نمایندگی آن را اخذ نموده و این کالاها نیز در سبد قانونی شرکت اصلی (وارد کننده یا تولید کننده) باشد.

 

نحوه استعلام از سایت به شرح زیر می باشد:

پس از ورود به سایتwww.imed.irدر قسمت بالای صفحه گزینه استعلام را انتخاب کنید. در این قسمت می توان از بین گزینه های وارد کنندگان مجاز تجهیزات پزشکی/ تولید کنندگان دارای پروانه ساخت/ عرضه کنندگان مجاز/ شرکتهای توزیع کننده مجاز- توزیعی و اصناف نسبت استعلام شرکت و دستگاه مورد نظر اقدام نمود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 83302
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست