×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/01/30 - 07:00
  • بازدید : 188
  • تعداد بازدید : 181
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در سالروز تولد حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی :

قدردانی مدیر نظارت بر امور آزمایشگاه های معاونت درمان در روز علوم آزمایشگاهی / انجام بیش از 3 و نیم میلیون تست کرونا

مدیر نظارت بر امور آزمایشگاه ها در روز علوم آزمایشگاهی از مجاهدت های همکاران خود تشکر و قددرانی کرد

روز 30 فروردین مصادف با بزرگداشت حکیم جرجانی است، بزرگمرد و حکیم ایرانی که اقدامات ارزشمندی در زمینه رشد علوم آزمایشگاهی در تاریخ علم پزشکی جهان از خود به جای گذاشته است

قدردانی مدیر نظارت بر امور آزمایشگاه های معاونت درمان در روز علوم آزمایشگاه

مدیر نظارت بر امور آزمایشگاه‌های معاونت درمان به بهانه فرارسیدن سالروز تولد حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی از تلاش جامعه علوم آزمایشگاهی بویژه همکاران تلاشگر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشکر و قدردانی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سید محمدرضا یثربی مدیر امور آزمایشگاه‌های معاونت درمان دانشگاه، فرا رسیدن روز آزمایشگاهیان را به متخصصان و کلیه همکاران تلاشگر این حوزه تبریک گفت.

 

وی گفت: روز ۳۰ فروردین مصادف با بزرگداشت حکیم جرجانی است، بزرگمرد و حکیم ایرانی که اقدامات ارزشمندی در زمینه رشد علوم آزمایشگاهی در تاریخ علم پزشکی جهان از خود به  جای گذاشته است.

 

وی اظهار داشت: جامعه آزمایشگاهیان با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا در صف اول مدافعین سلامت هستند و در راه مبارزه با عوامل عفونی مختلف پیشتاز بوده اند.

 

دکتر یثربی ضمن قددرانی از تلاش و مجاهدت‌های همکاران خود، یادآور شد: از ابتدای درگیری بیماری کرونا حدود ۳ و نیم میلیون تست مولکولی کووید ۱۹ توسط بخش خصوصی و دولتی در آزمایشگاههای تحت پوشش انجام شده است.

 

مدیر نظارت بر آزمایشگاههای دانشگاه خاطر نشان کرد: آنچه باعث اهمیت ویژه این رشته در علوم پزشکی شده نقش مهم آن در تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌های مختلف است و تلاش همکاران در این حوزه ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه می‌باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: با انجام آزمایشات متنوع ژنتیک با تعرفه دولتی در آزمایشگاه مرکز جامع ژنتیک در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، کمک شایانی به بیماران شده است.

 

مدیر امور آزمایشگاه ها، افزود: همچنین این مدیریت در تلاش است، با راه اندازی آزمایشگاه مرجع درمان کلیه تست‌های تخصصی را با سرعت و دقت بسیار زیاد و با تعرفه دولتی انجام دهد.

 

دکتر یثربی با اشاره به اقدامات مدیریت امور آزمایشگاههای معاونت درمان، تعداد آزمایشگاهی تحت پوشش دانشگاه، که   در حال خدمت رسانی به بیماران هستند را بیش از ۴۳۵ مرکز عنوان کرد.

 

وی در خاتمه، یکی از مهمترین وظایف این مدیریت را، نظارت دقیق و کیفی بر نحوه انجام آزمایشات در آزمایشگاهها و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مراجعین خواند.

  • گروه خبری : عمومی در حوزه درمان
  • کد خبر : 125333
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست