×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/08/04 - 10:48
  • بازدید : 1095
  • تعداد بازدید : 48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به پاس سی سال خدمت خالصانه همکاران معاونت درمان برگزار شد:

مراسم تجلیل و تکریم به مناسبت بازنشستگی همکاران حوزه معاونت درمان + گزارش تصویری

مراسم تجلیل و تکریم به مناسبت سی سال خدمت صادقانه خانم ها مریم توکل رحیمی و مهین عطیفه، با حضور دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان، مدیران و کارکنان حوزه معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

مراسم تجلیل و تکریم به مناسبت بازنشستگی همکاران حوزه معاونت درمان + گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان؛ مراسم تجلیل و تکریم به مناسبت سی سال خدمت صادقانه خانم ها مریم توکل رحیمی و مهین عطیفه، 1 آبان ماه با حضور دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان، مدیران و کارکنان حوزه معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.

 

معاون درمان دانشگاه هدف از برگزاری این مراسم را نکوداشت و تجلیل از خدمات همکارانی دانست که افتخارشان تک‌تک روزهایی است که به جامعه خدمت کردند و با عزت و احترام به مرحله بازنشستگی رسیده اند.

 

وی ضمن تشکر از زحمات و تلاش های صادقانه خانم ها رحیمی و عطیفه در طول مدت خدمت، نیروی انسانی را مهمترین بازوی موفقیت و توسعه هر سازمانی عنوان کرد و گفت: هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که فردی با کارنامه درخشان و عملکرد مناسب بازنشسته شود. و امیدوارم این دو همکار پرافتخار در همه مراحل زندگی نیز موفق و تندرست باشند.

 

سپس همکاران و مدیران مجموعه درمان به بیان ویژگی های اخلاقی و علمی و بیان خاطرات از همکاران پرداختند.

 

در خاتمه، مراسم با اهدا لوح تقدیر از سوی دکتر میرهاشمی معاون درمان دانشگاه و هدایایی از طرف همکاران حوزه معاونت درمان پایان یافت.

 

گزارش تصویری این مراسم را اینجا ببیتید.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 84422
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست