×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/06/25 - 10:59
  • بازدید : 1719
  • تعداد بازدید : 420
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

مراسم تودیع و معارفه رئیس حراست معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس حراست معاونت درمان دانشگاه با حضور دکتر میرهاشمی معاون درمان و دکتر عبدالهیان مدیر حراست دانشگاه برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس حراست معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

روابط عمومی معاونت درمان: مراسم تودیع و معارفه رئیس حراست معاونت درمان دانشگاه روز شنبه 24 تیرماه با حضور دکتر میرهاشمی معاون درمان و دکتر عبدالهیان مدیر حراست دانشگاه برگزار شد.

 

در این مراسم دکتر محمدجمال عاصمی به عنوان رئیس حراست معاونت درمان معرفی شد و حکم خود را از سوی دکتر عبدالهیان دریافت کرد.

 

مراسم مذکور با حضور مدیران حوزه درمان و در محل معاونت درمان برگزار شد، و از تلاش‌های محمدباقر کوکبی، رئیس حراست سابق این معاونت قدردانی شد.

 

 معاون درمان دانشگاه در ابتدا، ضمن تقدیر از عملکرد آقای کوکبی در زمان تصدی سمت رئیس حراست و آرزوی موفقیت برای آقای دکتر عاصمی رئیس جدید حراست، به اهمیت حراست اشاره کرد و اظهار داشت: حراست همیشه در کنار مدیریت و سایر کارکنان است و در دل همکاران جانموده و یک بازوی قوی برای مدیریت مجموعه بوده و خواهد بود.

 

دکتر عبدالهیان نیز ضمن تشکر از زحمات آقای کوکبی، با اشاره به نقش سازنده و مهم نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی، حراست را عامل مهمی در ایجاد یک محیط امن و آرامش بخش برای پرسنل عنوان کرد. 

 

سپس آقای کوکبی ضمن ابراز خرسندي از قبول مسئوليت اين سمت توسط فردي مؤمن، متعهد و كارآمد، از همراهي و همدلي مدير،‌ معاونين، رؤساي واحدها و تمامي همكاران در انجام وظايف حراستی تشکر و قدردانی کرد.

 

مدیر جدید حراست معاونت نیز ضمن خیرمقدم به مدعوین و حاضران در مراسم، از حسن اعتماد مدیریت در محول نمودن مسئولیت خطیر حراست تقدیر کرد.

 

دکتر عاصمی در پایان سخنان خود از تلاش ها و اقدامات شایسته مدیر اسبق حراست معاونت درمان تقدیر نموده و ابراز امیدواری کرد، که در این  راه از تجربیات و اندوخته های وی بهره مند باشد.

 

در خاتمه این مراسم معاون درمان و مدیر حراست دانشگاه با هداء لوح از زحمات آقای کوکبی، رئیس سابق حراست تشکر و قدردانی کردند.

 

گفتنی است در خاتمه مراسم دکتر عبدالهیان به همراه معاون درمان دانشگاه، از مجموعه تحت پوشش معاونت درمان بازدید و با پرسنل مجموعه گفتگویی صمیمانه داشت.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 67184
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست